Volgers

zaterdag 11 januari 2014

Pink???

Hoi,

Het is weeral een paar daagjes geleden dat ik een kaartje heb gepost. Maar ik heb het ontzettend druk. Terug aan het werk, verbouwingen en stilaan uitkijken voor de communies. Jarno en Joran doen begin mei allebei hun communies. Jarno zijn vormsel en Joran haar eerste communie. Jarno gaat in september ook naar het secundair, dus beginnen we van overal informatie door te krijgen van scholen. Tot hiertoe gaan we binnenkort  scholen bezoeken die de studierichting aanbieden die Jarno graag zou volgen. Spannend allemaal, maar het vraagt zoveel tijd.  Maar nu, zijn mijn kindjes niet thuis. Joran is naar de KLJ en Jarno is naar de catechese. Dus, eindelijk tijd om mijn kaartje af te maken.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
NKU: uitdaging 58 - volgens schets geen thema - 16 januari
EHI: challenge: ton sur ton - 17 januari
my besties dutch girls: challenge  verjaardagskaart - 19 januari
Just a note: challenge 18 - thema Roze - 31 januari
Creapaleis: challenge januari - alles mag - 331 januari

gebruikte materialen:
cardstock: pipoos
tekstempel: gratis digis van Noor Design
DP, plakparels: kruidvat
roos kanten bloemen: boekenvoordeel
hartje: FB
mal: Joy craft
kant: action

De randen zijn bewerkt met distress inkt en ik het ook een beetje frantage embossingpoeder gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia


19 opmerkingen:

Hermien zei

Je hebt dit kaartje mooi uitgewerkt met de sketch van NKU, TOP

groetjes Hermien

carla zei

Heel mooi Claudia.
Groetjes,
Carla

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Claudia, hij is supermooi.
Superleuk dat je meedoet aan de challenges van de NKU en My Besties Dutch Girls, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita
Oh ja, sterkte met alle drukte

corryskaart zei

hoi claudia
dat je ondanks al je drukte nog zo lieve en mooie kaart heb gemaakt, een erg mooie kaart om naar te kijken
groetjes van corry

Trijntje zei

Hoi Claudia. Een prachtige roze kaart heb je gemaakt. Leuk gemaakt en afgewerkt. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Ha Claudia, wat een gaaf kaartje heb je gemaakt! Heel leuk zo in al die verschillende tinten van 1 kleur. Dank voor het meedoen aan de challenge bij EHI!
GerJanne

Jolanda zei

Hij is superleuk je kaartje en een heerlijke kleur al zeg ik het zelf.

liefs Jolanda

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi lief kaartje heb je gemaakt Claudia! Geweldig alles in ton sur ton kleuren rose. Heel goed bij elkaar gezocht de kleurtjes. Ja ik kan me voorstellen dat dit een hele drukke tijd voor je is, als je alleen al kijkt wat je allemaal bij een communie moet doen, dus laat staan dat het vormsel en nog een andere schoolkeuze erbij komen. Succes er mee. Fijn weekend, nog groetjes, Ingrid.

Renate zei

Wat een superleuk kaartje, Claudia. Erg leuke stempel, en super gemaakt!

Groetjes, Renate

nans'creablog zei

Je kaartje is superleuk Claudia. Mooie kleur.
Fijn dat je meedoet met de challenge van My Besties Dutch Girls. Veel succes.

Groetjes,
Nans

Wilma zei

Dit is een "BEST"(ie) MOOI verjaardagskaartje Claudia en LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
Liefs Wilma ☺☺☺

Antoinette Voorn zei

Prachtige rose kaart en ik vind hem geweldig gemaakt met het mooie papier1

Lisbeth zei

Hoi Claudia
mooi kaartje leuk die kleur
en veel sucses met de komende communnies
grtjs Lisbeth

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Mooie kleuren en leuke details.
je kaart is weer een plaatje om te zien

Groetjes, Anja

Just me... zei

Dat je tussen de bedrijven door toch nog zo'n mooie kaart weet te maken...
Leuk dat je meedoet met de challenge bij Just a Note.

Liefs, Diana.

jolanda zei

prachtige kaart

anncreatief zei

Mooie uitwerking van de sketch,prachtig kaartje geworden. Leuk dat je meedoet met de challenge van de NKU, veel succes.
Liefs van Anneke

Cindy zei

Prachtige kaart heb je gemaakt, lieve kleurtjes en gave digi. Leuk dat je meedoet met de challenge van My Besties Dutch girls designs en NKU. Groetjes, Cindy

Marjan zei

Wat een snoepie zeg !!
Leuk dat je meedoet bij de NKU.

Groetjes, Marjan