Volgers

maandag 20 januari 2014

Kerstkaart n°2

Hoi,

Eerst mijn nieuwe volgers Lenie en Greet verwelkomen. Leuk dat jullie volgers zijn geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Om 09.30u kwamen Joran en ik deze ochtend in het ziekenhuis. Daar werd vandaag een een lactosetest gedaan bij Joran. Dus eerst mocht ze een heel vies goedje drinken op nuchter maag om dan elk half uur tot 14u te blazen. Zo kunnen ze meten of ze de lactose in haar lichaam afbreekt. Omdat Joran niet "echt" ziek was mocht ze in de speelkamer vertoeven. Gelukkig had ik genoeg meegebracht om de dag door te brengen. Kleurtjes, kleurboeken, maar ook een aantal digi's en mijn copics. Zo is zowel bij Joran als bij mij de dag goed vooruitgegaan. De test was  - maar dat wist ik eigenlijk al - positief. Dus, verder doen zoals we al bezigwaren. Joran volgt nu een lactose vrij dieet.

Deze avond het ik een kerstkaartje gemaakt met een stempel dat ik deze namiddag heb ingekleurd. Eigenlijk ben ik helemaal niet te vinden voor die stempels van Magnolia, maar de laatste tijd heb ik er al verschillende ingekleurd, gewoonweg omdat die heel plezant inkleuren. Ik denk dat ik in de toekomst mss nog wel meer van die stempels ga inkleuren.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
CCWS: challenge 106: volgens schets tot 21 januari

gebruikte materialen:
cardstock: bazill basic papers en american craft
DP: bazill  basic papers
plakparels: action, blaadjes en winterfruit
stempel is ingekleurd met copics
ster: zeeman
mal: crealies
plakparels: action
bloemetje is zelf gehaakt

Verder heb ik een beetje frantage ecrusted embossingpoeder gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reactiesmijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

16 opmerkingen:

Lenie zei

wat een beauty van een kaart.
groeten Lenie

Ria zei

Mooie kaart Claudia,
Groetjes Ria

jolanda zei

prachtige kaart

Anneke zei

Hoi Claudia, wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt! En ik snap je hoor met die magnolia'tjes! Ik vond ze in het begin ook maar niks, zo zonder mond enzo... Maar uiteindelijk geraak je toch verkocht aan hun en vind je ze wel lief :)
Groetjes Anneke

Ingrid Reyners zei

Mooie kaart Claudia, in warme kerstkleuren heb je het gemaakt! Succes met joran verder. ik hoop dat ze niet teveel beperkt wordt door het dieet, en dat ze verder ook niet teveel last heeft er van. Toch nooit leuk om te horen. Groetjes, Ingrid.

corryskaart zei

hoi claudia
je kerstkaart ziet er erg mooi uit in die mooie warme kleurtjes en veel goeds op je pad samen met joran
groetjes corry

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
je kaartje ziet er prachtig uit, mooi ingekleurd, wat een lange dag in 't ziekenhuis, hoop dat alles verder goed zal gaan, liefs Ans

Anoniem zei

Prachtige kerstkaart met een van mijn favoriete Tilda's.Ook schitterend ingekleurd.Groetjes Joke

carla zei

Je bent al goed begonnen voor Kerst Claudia. Ook deze ziet er formidabel mooi uit. Erg leuk gemaakt.
Groetjes,
Carla

ffenneke zei

Wat een leuke kaart, zo heb je het nuttige toch weer met het aangename gecombineerd ;-)
Liefs Fenneke

Jacqueline DH zei

Wat een leuk kaartje, en onwijs mooi ingekleurde stempel! Bedankt voor het meedoen met CCWS!

Jacqueline

nans'creablog zei

Hele mooie kaart Claudia.

Groetjes,
Nans

Hermien zei

Een heel mooi warm kerstkaartje Claudia.

groetjes Hermien

Anita Meijer zei

Ik vind je kerstkaart helemaal super Claudia, prachtig.
Liefs van Anita

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Mooie kleuren. Prachtige details. Tilda heb je heel mooi ingekleurd. Alles past perfect bij elkaar.

Groetjes, Anja

Trijntje zei

Hoi Claudia, Wat een leukerd. Heel leuk magnoliaatje heb je gebruikt. Groeten Trijntje