Volgers

donderdag 30 januari 2014

Eindelijk met pensioen

Hoi,

Vandaag was het een drukke dag op het werk. Onverwachts ook een hele dag gewerkt ipv een halve dag. Ik was eigenlijk bekaf. Maar morgen gaat er een collega (is ook een nicht van mijn schoonmoeder) op pensioen. Daar moest ik nu echt nog wel een kaartje voor maken. Des te meer omdat ik morgen op het werk ook niet op de pensioenviering kan zijn - babysit probleem. Dus zo gezegd zo gedaan. Het kaartje rolde precies uit mijn hand, zo vlot ging het vandaag. En ik ben wel tevreden over het resultaat.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Sketch Saturday: challenge 294 volgens schets tot 31 januari
Crafting for all seasons: challenge 69 - for the girls tot 04 februari
hobbyhome: challenge 3 - vlinders - tot 06 februari

gebruikte materialen:
cardstock, AC cardstock
DP : zeeman
mallen: Joy Craft 
tekststempel: Joy Craft
plakparels: action
vlinder: stempel van Joy Craft en ingekleurd met copics

Alle randen heb ik gedistresd en bewerkt met memento inkt. Verder heb ik nog wat frantage embossingpoeder gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve groetjes Claudia

13 opmerkingen:

Lenie zei

wat een mooie kaart.
groeten Lenie

Cinderella zei

Hoi Claudia
Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.
Ik wens je alvast een fijn weekend
Liefs Cinderella

Trijntje zei

Hoi Claudia. Wat een porachtige vlinderkaart. Mooie kleuren . Leuk afgewerkt. Groeten Trijntje

Ria zei

Mooie kaart .
Gr Ria

Malika zei

Wat een super mooie kaart. Die vlinder vind ik prachtig

Malika

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Claudia, met de vlinders in de hoofdrol, past heel goed bij iemand die met pensioen gaat, dat zal vast heel goed ontvangen worden. Fijn weekend, groetjes, ingrid.

jolanda zei

hele mooie kaart.
Je kaartje is binnen gekomen.
Bedankt namens Esmee en mij natuurlijk

carla zei

Hier mag je wel heel trots op zijn Claudia.
Zo ontzettend mooi.
Prachtige kleuren, leuke samenstelling, echt helemaal top.
Fijn weekend.
Groetjes,
Carla

nans'creablog zei

Een supermooie kaart Claudia. Niet te zien dat je moe was.

Groetjes,
nans

Vannessa zei

Such a beautiful vintage card. Thanks for joining in the Sketch Saturday Challenge this week.

Hugs, Vannessa
Sketch Saturday DT

Hermien zei

Mooi vlinderkaartje

Groetjes Hermien

Angélique zei

Leuk dat je meedoet met de challenge bij Hobbyhome hobby artikelen. mooi kaartje.

flossbite zei

Gorgeous card. Thanks for joining us at Crafting for all Seasons.
Hugs
Fiona x