Volgers

zondag 26 januari 2014

mannenkaart voor ..... Willem en GDT - KIC

Hoi,

Vorige week had ik nog een kaartje gemaakt voor Willem - de echtgenoot van Jolanda. Hij heeft zijn kaartje ontvangen, dus kan ik die vandaag plaatsen.Ik vond het nogal moeilijk om een mannenkaart te maken, maar met de schets van knutsels en kadootjes is het goed gelukt.

Ook ben ik met dit kaartje GDT bij KIC. Het thema is bruin/oranje. De challenge duurt nog tot 1 februari.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Knutsels en kadootjes: challenge 08- volgens schets met thema mannenkaart tot 01 februari

gebruikte materialen:
cardstock, American craft en boekenvoordeel
DP: kruidvat
Digi: pinterest en ingekleurd met copics
plakparels: action
jute: wibra
mallen: MD en Sissix
De cijfers heb ik zelf uitgeknipt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

20 opmerkingen:

Cinderella zei

Goedemorgen Claudia
Een hele leuke mannenkaart
Een fijne zondag
Liefs Cinderella

!neke zei

Wat een leuke mannenkaart!

Antoinette Voorn zei

Je hebt er weer een beauty van gemaakt en mooie verwerking van je kleuren! Heerlijk ...

GerJanne zei

Ha Claudia,
wat een leuke kaart heb je gemaakt voor de man van Jolanda. Ik zag het meteen de sketch van Knutsels en Kadootjes. Dank je wel voor het meedoen!

GerJanne

Erica ♥ zei

Erg leuk dat jij ook GD bent, en je
kaartje vind ik echt heel erg mooi
geworden ☺

Een hele fijne zondag met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Nelleke zei

Mooie kleuren heb je gebruikt. Ik herken de sketch gelijk, toevallig gisteren ook afgemaakt. Groetjes, Nelleke

Anoniem zei

Eenschitterende mannenkaart in prachtige kleuren.Ook je andere kaarten zijn erg mooi geworden.Groetjes Joke

Anoniem zei

Eenschitterende mannenkaart in prachtige kleuren.Ook je andere kaarten zijn erg mooi geworden.Groetjes Joke

Anita van Merode zei

Prachtige kaart! Leuk plaatje ook!
Groetjes Anita

karin zei

Leuke mannenkaart Claudia.
groetjes,
Karin

carla zei

Wat is die super zeg.
Dit leuke plaatje heb ik ook nog in mijn stempelarchief en ligt al een tijdje te wachten om te gebruiken.
Zal ik binnenkort ook eens doen.
Jij hebt er iets leuks van gemaakt Claudia.
Groetjes,
Carla

corryskaart zei

zo je mannenkaart is wel super gelukt en troost je de meeste bloggers hebben er moeite mee:-))
groetjes corry

nans'creablog zei

Een leuke mannenkaart Claudia.

Groetjes,
Nans

ANJA 3D zei

Schitterende kaart.
Groetjes, Anja

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
hele geslaagde mannenkaart heb je gemaakt, in erg mooie kleuren, liefs Ans

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart heb je voor Willem gemaakt Claudia, super.
Liefs van Anita

Aukje zei

Leuke mannenkaart heb je gemaakt!
groetjes
Aukje

Diana van Otterlo zei

Erg leuk kaartje!

Hermien zei

Leuk kaartje Claudia.

Groetjes Hermien

Ingrid Reyners zei

Je hebt een leuke kaart gemaakt Claudia, echt een mannenkaart, en ook erg mooi de kleuren bij elkaar! Je hebt je goed aan de schets gehouden, en fijn is een schets he, als je het even niet weet! Bedankt voor je deelname bij Knutsels&Kadootjes. Groetjes, Ingrid.