Volgers

zondag 19 januari 2014

kalender

Hoi,

Gisteren hadden we personeelsfeest van Wim zijn werk. We hebben weer lekker gegeten en gedanst om dan tegen 3u terug thuis te zijn. Dus vandaag had ik echt niet veel fut. Maar ik het toch nog een kalendertje afgemaakt. Deze heb ik gemaakt voor een collegaatje.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Hobbyhome: challenge 2 : alles mag behalve een kaart tot 23 januari

gebruikte materialen:
cardstock, boekenvoordeel
DP: restjes
mal: MD en Joy craft
plakparels: action

Alle randen zijn bewerkt met distress inkt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Ook wou ik nog even vertellen dat ik vorige week met mijn babykaartje in de top 3 stond bij SSW en dat ik 3de ben geworden met mijn roos verjaardagskaartje bij NKU. Joepie!!

Grtjs
Claudia

5 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Fijn dat je gisteren zo genoten hebt Claudia en wauw wat heb je dit prachtig gemaakt, super.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Lekker om te genieten van een feest, dat heb je soms nodig, je hebt een prachtige kalenderkaart gemaakt, liefs Ans

Marijke zei

Wat een superleuke kalender!!

Aukje zei

Je kalenderkaartje ziet er prachtig uit!
groetjes
Aukje

Erica ♥ zei

Wat een leuk idee en het ziet er
nog heel tof en gezellig uit ☺

Een hele fijne nieuwe week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}