Volgers

dinsdag 21 januari 2014

Happy Birthday en DT call New Besties 3D Deco girls

Hoi,

Vandaag is gaat alles terug zijne gewone gang. Deze namiddag ben ik naar de hobbyclub geweest. Ik ben begonnen met het haken van een nieuwe handtas. Wanneer deze af is, laat ik die jullie zeker zien. Vandaag na een paar hectische dagen ben ik terug gaan werken. De kids zijn naar school geweest en morgen gaan ze met de hele lagere school de hele voormiddag ijsschaatsen.

Bij Something beautiful by Julie is er een DT call voor Besties knipvellen. Het is eens iets anders, dus waag ik graag mijn kans. Maar knippen is echt niet aan mij besteed. En daar heb ik natuurlijk iets op gevonden. Ik heb mij 3D Bestie uitgesneden met de Silhouette. Hier vind je hoe je dit kunt doen.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
SSW2: challenge 3: volgens schets tot 21 januari
EHI: fotoinspiratie tot 31 januari
Something beautiful by Julie: DT  call New Besties 3D Deco girls tot 29 januari

gebruikte materialen:
cardstock: action
DP: kruidvat
plakparels: action,
lint: hobbyoutlet
3D: Besties voor de DT call
mal: Joy Craft en MD
bloemen; action, kruidvat en boekenvoordeel
embossingpoeder: boekenvoordeel

Bedankt iedereen voor alle leuke reactiesmijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

18 opmerkingen:

Sally Dube zei

Wow!! Love your bright colors, cute image and all those flowers!! So glad you were able to play along with us again this week at Sweet sketch Wednesday 2!!
Blessings to you Claudia!!
Sally SSW2

Julie Gleeson zei

Such a beautiful Card Claudia, I love all of your pretty embellishments! Thank you so much and good luck! Hugs Julie xox

mulberry station zei

What a sweet, sweet card. I love your bright fun colors and that adorable image. Thanks for joining us at SSW2.
Nancy

corryskaart zei

hoi claudia
een erg leuke en fleurige kaart en wens je veel succes met de DT
groetjes corry

Erica ♥ zei

Wat een geweldige kaart, zo mooi en vrolijk met die gave kleuren ☺

Een hele fijne week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Ingrid Reyners zei

Een lekker fleurig kaartje heb je gemaakt Claudia, met Bestie erop, mooi!

nans'creablog zei

Een hele mooie kaart Claudia.
Veel succes.

Groetjes,
Nans

jolanda zei

heel mooi gedaan

Heide zei

Wonderful work, Such lovely colors, makes me yearn for Spring. Thanks for joining us this week.
Hugs, Heide SSW2-DT

Anoniem zei

Prachtige kaart in vrolijke kleuren.Groetjes Joke

Hermien zei

Dat heb je prima opgelost Claudia, leuk kaartje

groetjes Hermien

!neke zei

Een heel leuk kaartje, en wat handig zo met de sil !
heb weer wat geleerd ! groeten !neke

Doris knippenenplakken zei

Wat een geweldige kaart ,je Betsie is om te stelen zo een lieverdje.
Groetjes Doris

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

karin zei

Vrolijke kleurtjes op je kaart Claudia,
groetjes
Karin

sweetbloominscraps zei

Claudia, what a cute, cute card! Love the image and your die cut fence and birdhouse! Thanks for sharing your card at SSW2!
Hugs, Judi

GerJanne zei

Oh wat gaaf! Een en al vrolijkheid op je kaart! Het is echt een topper!!
Groetjes,
GerJanne

Anita Meijer zei

Je kaart is schitterend Claudia, een toppertje en veel succes met de DT-call.
Liefs van Anita