Volgers

vrijdag 14 februari 2014

All you need is love

Hoi,

Nu even mijn berichtje "netjes" posten. De kinderen hadden vandaag gekookt voor Wim en mij. Een lekkere boerenomelet. En natuurlijk mochten we net aan tafel toen ik mijn berichtje wou posten. Omdat het bij Sketch Saturday net op de valreep was, heb ik maar heel vlug mijn kaartje gepost zonder bericht. Het was een heerlijke omelet en terwijl de kinderen nu kijken naar Little fockers, kan ik mijn kaartje tonen.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Sketch Saturday: challenge 296 volgens schets tot 14 februari
Bugaboo: februari Theme Challenge: Love tot 15 februari
C&S: uitdaging 203 thema - een grote strik op je kaar tot 17 februari

Gebruikte materialen:
cardstock: eigen voorraad
DP: boekevoordeel
plakparels: action, pluimpjes
tekststempel: Joy Craft 
stempel: pinterest en ingekleurd met copics
lint: zeeman

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve groetjes Claudia

25 opmerkingen:

Jolanda zei

Wat is hij leuk en wat een lieverdje heb je als afdrukje gebruikt. Eniggg

Liefs Jolanda

Nelleke zei

Wat een leuk kaartje zeg. Ik zag je voorbeeldkaartje , die sketch is ook erg leuk. Groetjes. Nelleke

Marleen zei

Wat een schatje van een kaart, erg leuk!
Liefs Marleen

!neke zei

Is weer een plaatje !!!

Ria zei

Leuke kaart Claudia.
Groetjes Ria

Anita Meijer zei

Wat superlief die boerenomelet, daar smelt je toch van, heerlijk. je kaartje is prachtig Claudia, top.
Liefs van Anita

carla zei

Wat een leukerdje.
Mooi gemaakt Claudia.
Groetjes,
Carla

Josje zei

Leuke kaart

Cinderella zei

Wat superlief dat de kids voor jullie hebben gekookt
Ik was vandaag naar de Noor Vriendinnendag was erg leuk.
En het kaartje super sweet
Een fijn weekend
liefs Cinderella

Angela zei

So cute...I love the hint of orange paired with the red! Thank you for playing along with us at Bugaboo!

Stephanie zei

Oh my goodness, this is pure sweetness. Thanks for playing at Catch The Bug this week.

Laura zei

Cute, cute, cute!! Thanks so much for joining us at Sketch Saturday! :)

Tammy Miller zei

What a great project, very cute!! Thanks so much for Joining us for our Feb Theme Challenge at Catch the Bug, I hope you join us again very soon.

Lisbeth zei

Hoi Claudia
wat een lief kaartje
ik denk dat ik die teddy ook heb
grtjs Lisbeth

Ingrid Reyners zei

Wat een lief kaartje Claudia. Dat is nog eens echt genieten als de kids hebben gekookt en jullie in de watten hebben gelegd. Een betere valentijnsdag bestaat er niet. Fijn weekend, nog groetjes, Ingrid.

jolanda zei

leuke kaart

corryskaart zei

hoi claudia
wat een schatje van een kaart en ook nog op tijd gepost dat komt zeker door dat de kinderen het eten hebben gedaan:-))
groetjes corry

Anoniem zei

Prachtige kaart.Groetjes Joke

Aukje zei

Wat een leuk kaartje!!
groetjes Aukje

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Wat een leuke kaart, mooie digi, leuk de tekst met strikjes,liefs Ans

Jolanda Cuper zei

Super wat een schatje! Zo cute!
Gezellig dat je meedoet met C&S.
Groetjes Jolanda.

Marijke zei

Dit is wel een heel lief kaartje met een mooie strik.
Gezellig dat je meedoet bij Cards and Scrap.
Groetjes,
Marijke

Els zei

Leuk en lief kaartje en fijn dat je meedoet met cards en scrap Challenge.
Groetjes, Els

Tinie zei

Erg leuke kaart, Claudia!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
Groetjes Tinie

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Heel mooi gemaakt.
Groetjes, Anja