Volgers

maandag 17 februari 2014

Kaartje zonder tekst

Hoi,

De resultaten van Joran zijn allemaal goed. Ze heeft geen gluten intolerantie. Maar nog wel een lactose intolerantie. Momenteel zijn alle klachten goed onder controle. We zijn hier allen opgelucht dat die buikpijn weg is. Tot woensdag ben ik thuis want er is werkvolk om de nieuwe badkamer te tegelen. Ik hoop morgen en woensdag nog veel tijd te kunnen vrijmaken voor een aantal kaartjes te maken. Vanaf donderdag wordt het hier weer superdruk. De nieuwe badkamer poetsen, cursus inkleuren met copic volgen en de kinderen gaan zaterdag ook het parcours verkennen van het sluitingsprijs veldrijden hier in Oostmalle.

Maar nu mijn kaartje. Ik heb een kaartje gemaakt in lila tinten. Niet echt mijn favoriete kleur, maar ik ben wel tevreden over het kaartje. Ik heb er geen tekst op gedaan, zo kan ik het nog kiezen voor welke gelegenheid ik dit kaartje ga gebruiken.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
SSW-2: challenge 6 volgens schets tot 18 februari
EHI: uitdaging: geen tekst op je kaart tot 27 februari
Het freubelhonk van GeKi: challenge 13: lila gebruiken tot 28 februari

Gebruikte materialen:
cardstock: pipoos, boekenvoordeel en AC
DP, lint, knoopjes: boekenvoordeel
mal: Md en xcute (denk ik)
digi: wee digital stamp en ingekleurd met copics

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen. Creatieve groetjes Claudia

28 opmerkingen:

Joanna M. zei

Oh, This is gorgeous! I really love those colors together. Thanks so much for joining in the fun over at Sweet Sketch Wednesday 2 this week.

Linda Anderson zei

Adorable, absolutely adorable!! Love your sweet image and off-set layers. Super sweet. Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday 2.

Linda

mulberry station zei

Claudia, your card is precious. Love, love, love the image. Thansk for sharing your card with us.
Nancy SSW2

Lisbeth zei

Hoi Claudia
mooi ingekleurd, laat die cursus maar achterwege hihi
mooi in het Paars
hopelijk groeit Joran er nog een beetje uit
grtjs Lisbeth

Jacqueline (Sjakkie) zei

Mooi kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij EHI.
Groetjes van Jacqueline

Diana van Otterlo zei

Wat een ontzettend mooi kaartje!

Marleen zei

Wat een schatje van een kaart!
Echt ontzettend mooi gedaan.
Liefs Marleen

Antoinette Voorn zei

Ondanks dat het dan je favoriete kleur niet is .. is het een plaatje geworden!

karin zei

Ik vind de kleurtjes prachtig Claudia, mooi kaartje,
groetjes,
Karin

Heide zei

What a lovely card, Your flowers are a beautiful touch. Thanks for joining us this week.
Hugs, Heide SSW2-DT

Ingrid Reyners zei

Wat fijn voor jullie en Joran dat ze goede uitslagen had, en een lactose intolerantie lijkt me beter de handelen als een gluten intolerantie er nog bij, maar het gaat er om dat ze klachten vrij door het leven kan gaan dat is het aller belangrijkste. Gossie wat heb je het nog druk Claudia! Je kaartje met dat paars vind ik erg mooi geworden, leuk hoor. Groetjes, Ingrid.

Hermien zei

Wat fijn dat de buikklachten weg zijn bij Joran...
Ik vind lila een hele mooie kleur en je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt.

Groetjes Hermien

Josje zei

Mooie kaart heb je gemaakt!

corryskaart zei

fijn om te lezen dat het beter gaat met joran en je kaart ziet er vrolijk uit en voor vele doeleindes te gebruiken!
groetjes corry

jolanda zei

prachtige kaart

Trijntje zei

Hoi Claudia. Wat een prachtige kaart Heel mooie kleuren en een superleuk afdrukje. TOP. Groeten Trijntje

anncreatief zei

Een mooie kaart heb gemaakt Claudia, ik vind hem prachtig.
Liefs Anneke

Monique zei

Hoi Claudia, mijn favo kleur is lila en ik vind hem prachtig. Ben blij te horen dat het met Joran weer de goede kant opgaat. Succes met je badkamer en alle andere drukke dingetjes deze week.
Lieve groetjes, Monique

nans'creablog zei

Mooie kaart Claudia.

Groetjes,
Nans

Malika zei

Heel mooie kaart hoor. Echt top

Malika

Aukje zei

Wat een super lief en een mooi kaartje, Claudia!
groetjes Aukje

Marfien zei

leuke kaartjes heb je weer gemaakt en wat zijn ze allemaal verschillend, je bent ook van alle markten thuis.
Wij zijn klaar met poetsen, veel poetsplezier morgen in je nieuwe badkamer.

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Claudia, supermooi.
Liefs van Anita

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Heel mooi gemaakt.
Groetjes, Anja

Sharon Basel zei

Gorgeous card Claudia. I love the pretty purples and your embellishments are fantastic. Thanks for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday!
Sharon, SSW-DT

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Mooi kaartje heb je gemaakt!

Dankjewel voor het meedoen met de uitdaging op EHI.

Groetjes Ida

Erica ♥ zei

Wat fijn dat het met Joran iets beter gaat en hopelijk komt de rest
ook nog helemaal terug in orde.
Je kaart vind ik weer super, ik ben wel gek op lila hihi.
Leuk ook dat je meedoet bij EHI ☺

Een heel fijn weekend met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Wil Frutsel zei

Prachtige kaart, dank je voor het mee doen bij EHI.
gr Wilma DT