Volgers

zondag 16 februari 2014

Kerstkaart n° 6

Hoi,

Vandaag lekker knutselen. Kinderen zijn buiten aan het spelen met de buurjongetjes. Jarno zijn vriendje is hier ook om te spelen. Ik heb een kerstkaartje gemaakt. Als ik elke week 1tje maak, hoop ik er tegen het einde van het jaar voldoende te hebben.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
CCWS: challenge 110 volgens schets tot 18 februari
Bugaboo: februari Bingo tot 13 februari

Gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: action en restjes
plakparels: action
tekststempel: boekenvoordeel
stempel: bugaboo en ingekleurd met copics
mallen: boekenvoordeel en Joy craft
Voor de rest heb ik een beetjes frantage encrusted embossingpoeder gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve groetjes Claudia

17 opmerkingen:

Jolanda zei

Hij ziet er weer helemaal top uit meis. En ja zo denk ik ook iedere wk 1 kerstkaartje maken dan zitten we goed eind van het jaar, maar ja helaas doe ik niet altijd wat ik zeg.hihi

Grtjs Jolanda

Trijntje zei

Hoi Claudia. Een leuke kerstkaart is dit weer. Groeten Trijntje

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kerstkaart Claudia, ik vind hem super.
Liefs van Anita

Hermien zei

En alweer een mooi kaartje af voor de decembermaand Claudia.

groetjes Hermien

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
mooie kerstkaart heb je gemaakt, ik probeer ook om er iedere week een te maken..dan hoef je niet zo te stressen rond Kerst, groetjes Ans

Ingrid Reyners zei

Mooi kerstkaartje heb je gemaakt Claudia, leuke afbeelding. Groetjes, Ingrid.

corryskaart zei

goeiemorgen claudia
echt genieten van zo traditionele mooie kerstkaart in warme kleuren
groetjes corry

Erica ♥ zei

Deze heb je weer heel mooi gemaakt ☺

Een hele fijne nieuwe week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

jolanda zei

leuke kaart

Anoniem zei

Een hele mooie kerstkaart Claudia.Groetjes Joke

carla zei

Ik vind je uitwerking naar de sketch weer super leuk geworden Claudia.
Heel mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla

Renata zei

Superleuk kaartje Claudia, leuke frisse kleurtjes heb je gebruikt! Bedankt dat je deze week meedoet met de challenge bij CCWS.

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Heel mooi gemaakt.
Groetjes, Anja

Chris_P zei

This is beautiful!! Thanks for joining us at CCWS this week! Good Luck!

/Christina, DT

Jen Leeflang zei

Heel leuk, Claudia!
Thanks for joining us at Bugaboo Stamps' Catch the Bug blog. Good luck in the draw.
luv'n huggz
Jen Leeflang
BUGABOO DT

Kathy zei

This is just stunning. Lovely coloring and such pretty and fun papers. Thanks for playing bingo with us at Catch the Bug.