Volgers

dinsdag 4 februari 2014

Mannenkaart

Hoi,

Het is weer zo'n hectische dag geweest. Joran is ziek vandaag. Dus bel ik mijn moeder op. Maar die sliep nog, dus heb ik wel gedurende 30 min steeds gebeld. Tussendoor ook even op het werk verwittigen dat ik wat later zou zijn. Nu dat wat later, was al snel 10u. Toen was mijn moeder er. Je moet wel weten dat ze van Antwerpen moet komen met de lijnbus. Dus ze is wel een tijdje onderweg. Nu had ik dus pas om 14u gedaan met werken. Echt balen. Toen ben ik thuis maar beginnen poetsen. Moet ik het morgen niet meer doen.

Maar het goede nieuws is dat ik 3de ben geworden bij creative colors challenge met DIT kaartje. Joepie!!

Deze avond heb ik om rust te vinden een mannenkaart gemaakt. Ik heb het simpel gehouden. Niet teveel poespas. Op een mannenkaart vind ik het niet nodig.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
SSW2:  challenge with a twist tot 04 januari
De Creatieve Zebra: maandchallenge 6: mannenkaart tot 26 februari
Hobbyjournaal: kaart of creatie voor mannen tot 27 februari

Gebruikte materialen:
cardstock: pipoos
DP: action
plakparels: action
mallen: sissix
tekststempel: MD
digi: Kenny K en ingekleurd met copics

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve groetjes Claudia

12 opmerkingen:

Josje zei

Super stoere kaart heb je gemaakt

Heide zei

WOWZA! Love the zipper what a very clever added touch. Thanks for joining us this week.
Hugs, Heide SSW2-DT

Ingrid Reyners zei

Hoi Claudia,
Wat balen dat je meisjes weer ziek is, en dan kan je op je werk inderdaad niet op tijd verschijnen, al met al een dag die je niet echt mee heeft gezeten, maar je kaartje is erg mooi geworden! Echt een mannenkaart, tenminste de mannen lopen hier wel warm voor, hi hi. Beterschap voor je dochter, groetjes INGRID

Cinderella zei

Een gave kaart en tja als de kids ziek zijn loopt het altijd lastiger als je werken moet hopelijk is ze snel weer beter
Een fijne dag
Liefs Cinderella

nans'creablog zei

Mooie mannenkaart Claudia.

Groetjes,
Nans

jolanda zei

hele leuke gewaagde kaart

Ria zei

Leuke mannenkaart.
Gr Ria

Aukje zei

Gefeliciteerd met je 3e plaats. Je nieuwe kaartje ziet er ook weer prachtig uit.
groetjes
Aukje

karin zei

Wow die is leuk ! mooi gemaakt Claudia.
groetjes,
Karin

Sharon Basel zei

Oh my what an image! Love that zipper die cut - what a fun touch. Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday!
Sharon, SSW-DT

Heleen zei

Geweldige kaart heb je gemaakt zeg! Bedankt voor je deelname aan de challenge van DCZ en veel succes!
Lieve groetjes, Heleen

dieke zei

Wat een prachtkaart! Je kleurwerk is top.
En de man die dit krijgt, wordt hier ongetwijfeld blij van :)

Bedankt voor je deelname aan de challenge bij DCZ.

groetjes van Dieke.