Volgers

vrijdag 14 maart 2014

DT Sketch 65 - Friday Sketch

Hoi,

Gisteren is mijn kleine meid verjaart, names ons allen, van hart bedankt iedereen voor de leuke verjaardags groetjes hier en op fb.  Joran heeft ze allemaal met heel veel plezier gelezen.

Vandaag begint er bij Friday Sketch Challenge een nieuwe challenge.  Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  Dit keer doen we het een beetje anders. De winnaar krijgt een leuke verrassing, nl een "a secret stash of crafting goodies". Hoe leuk dat!

Het wordt dan ook een verjaardagskaartje voor mijn zoon. Ja, die verjaart ook al binnenkort. Op 7 april wordt mijn grote schat al 12 jaar. Omdat hij héél graag met de WI en pc spelletjes speelt,vond ik de digi van Kenny K heel toepasselijk. En natuurlijk heb ik het kaartje gemaakt ik zijn lievelingskleurtjes; groen en blauw.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 65. 






Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Kenny K: challenge 167 - Anything goes met twist: gems/rhinestones - 14 maart
Paper Make Up Stamps: challenge 131 - buttons - 16 maart

Gebruikte materialen:
cardstock: pipoos
DP: boekenvoordeel
plakparels: action
knoopjes: boekenvoordeel
tandwielen: Tim Holtz
mallen: X cut
tekst: Joy craft
digi: kenny K en ingekleurd met copics



Verder heb ik een beetje glossy accent gebruikt op de tekst.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve groetjes
Claudia

12 opmerkingen:

jolanda zei

hele leuke grappige kaart

Ans Gilbert zei

Hoi,
Leuke kaart heb je gemaakt, groetjes Ans

carla zei

dit is weer een heel leuk kaartje en zo'n mooie sketch.
Ook hiervan zal ik weer gebruik maken.
Groetjes,
Carla

Erica ♥ zei

Ohh nog proficiat met Joran, ik ben
het helemaal vergeten, hoop dat jullie
een fijne dag hebben gehad !
Je kaartje is erg leuk, mooie sketch ☺

Een fijn knutsel weekend ☺
Liefs van Erica

nans'creablog zei

Een supermooie kaart Claudia.

Groetjes,
Nans

Lisbeth zei

Hoi Claudia
leuke kaart grappige digi soms heel toepasselijk
grtjs Lisbeth

!neke zei

Hoe grappig ! Zeer geslaagd !
groeten !neke

Anita Meijer zei

Wat een superleuke kaart Claudia, ik vind hem geweldig.
Liefs van Anita

Regan zei

Terrific masculine card! I love the fun papers and all the gears! Thanks for joining us at KennyK's Krafty Krew!
{hugs}
Regan
Team B{iker Girl}

Ingrid Reyners zei

Mooi kaarttje heb je gemaakt voor je zoon, en dat helemaal in zijn lievelingskleuren! Geweldig, fijn weekend, groetjes, Ingrid.

Malika zei

Leuke grappige kaart

Malika

ANJA 3D zei

Wat een schitterende jongens kaart. Lekker fleurig en vrolijk. Je zoon zal er straks op zijn verjaardag er heel blij mee zijn.
Groetjes, Anja