Volgers

donderdag 27 maart 2014

Zomaar, ..... een kaartje

Hoi,

Joran heeft nog steeds veel buikklachten. Nu blijkt ze spastische darmen te hebben. Waarschijnlijk is de oorzaak, stress. Joran trekt zich alles aan. Ze wilt steeds alles goed doen, en nu spelen haar zenuwen haar parten. Mogen namiddag mag ik op aanraden van de kinderarts naar een osteopaat. Ik hoop echt dat die Joran kan helpen, zodat ze minder -lees: geen buikklachten -  meer zal hebben. Alsof het nog niet genoeg is heeft iIm een serieuze ontsteking aan een tand. Die heeft zoveel pijn. Nie te geloven!!!!. Gisteren nog maar een kuur antibiotica gaan halen. Hopelijk slaat die nu wel aan.  Dus veel tijd om de knutselen blijft er niet over, hé. Maar ik het toch een kaartje gemaakt. Ben er weliswaar al 3 dagen mee bezig, maar nu is die eindelijk af.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
The Sketchy Challenge: challenge 69 - schets - 28 maart
Paper Make Up Stamp: challenge 133 - Thank You -31 maart

Gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: kruidvat 
lint: eigen voorraad
knoopjes in vorm van hartjes: zeeman
plakparels: gekregen en action
tekststempel: digi van c&s
mallen: Joy craft
digi tilda en ingekleurd met copics

Verder heb ik zelfgehaakte bloemen en embossingpoeder gebruitk.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve groetjes Claudia

17 opmerkingen:

carla zei

Erg leuk gemaakt Claudia.
Groetjes,
Carla

Trijntje zei

Hoi Claudia, Je hebt een erg leuke kaart gemaakt. Mooie met de gehaakte bloemen. Sterkte met Joran. Je kaart van gisteren is ook erg goed geslaagd. Groeten Trijntje

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

Hermien zei

Mooi gedaan Claudia, en leuk dat je meedoet bij papermakeupstamps.
Hopelijk slaat de antibiotica aan en doet de osteopaat ook goed werk!

Groetjes Hermien

Hanne zei

Hoi Claudia
mooi kaartje
wat een keitoffe digi
mooiebloemen
grtjs Lisbeth

Jolanda zei

Ja meis zo zie je maar alles komt te gelijk, maar ik hoop dat alles goed gaat komen met zowel Joran als de onsteking aan de tand. Ook al ben je drie dagen bezig geweest met je kaartje ik vind het in ieder geval weer een pracht van een kaartje.

liefs Jolanda

Antoinette Voorn zei

Lief kaartje en beterschap voor je kids!

Marleen zei

Super leuke kaart, je hebt de stempel schitterend ingekleurd.
Sterkt met Joran en groetjes, Marleen

Anita Meijer zei

Jeetje wat zielig voor Joran Claudia, niet leuk zeg. Ik hoop dat er snel verbetering voor haar komt. Je kaartje is weer supermooi. Sterkte daar.
Liefs van Anita

Renate zei

Wat een leuke kaart! Je gehaakte bloemen zijn ook erg leuk!

Groetjes, Renate

corryskaart zei

Ojeetje claudia wat een ellende allemaal maar je kaart is zo leuk en mooi dat moet je toch een beetje positiviteit geven want het is een supervrolijke kaart
Groetjes en sterkte met alls groetjes corry

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Ik hoop zo dat de osteopaat Joran kan helpen, want steeds buikpijn, dat is ook niks..Je kaartje ziet er prachtig uit,mooi, zijn je bloemen, liefs Ans en sterkte..

Lenie zei

wat een vrolijke en mooie kaart.leuk die gehaakte bloemen erop.
groeten Lenie

Malika zei

Wat een snoezige kaart zeg

Malika

jolanda zei

prachtige kaart

Emily Lauritzen zei

Darling card! Thank you so much for joining us at Digi Makeover!
<3 Emily L.-DT

Erica ♥ zei

Ohh je kaartje is een plaatje en zeker met de gehaakte bloemekes,
super gemaakt ☺
Beterschap met Joran, het is nie niks een spastische darm, ik heb daar ook last van dus weet al te
goed wat het is, maar ik kan het onder controle houden, maar idd met
veel stress speelt dat wel op.
Ik hoop dat je met hulp er iets aan kan laten doen voor haar, sterkte !

Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}