Volgers

woensdag 12 maart 2014

Je bent geweldig.....

Hoi,

Eerst mijn nieuwe volger CraftCave verwelkomen. Leuk dat je volger bent geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Deze avond heb ik voor een collega een kaartje gemaakt. Zijn echtgenote verjaart volgende week. Hij had mij gevraagd of ik een kaartje wilde maken met hun paard erop.

Wel dit is het geworden. Ik vond het contrast van winter en zonnig leuk op de kaart. Het paard in de sneeeuw en de toffe voorjaarskleuren zorgen voor dit leuke contrast.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Catch The Bug Blog: feeling lucky - 15 maart
Sketch N' Dies: challenge 2 - schets - 13 maart
Knutsels en Kadootjes: challenge 10 - voorjaar - 29 maart
Crafting For All Seasons: challenge 72 - spring into spring - 18 maart
Creapaleis: voorjaarskaart - 31 maart
Gebruikte materialen:
cardstock: AC en boekenvoordeel
DP: studiolight
plakparels: action
mallen: Nellie Snellen en Joy Craft
tekststempel: Joy Craft
lint heb ik gekocht op de hobbybeurs in A'pen.

Verder heb ik mijn randen lichtjes bewerkt met memento inkt. Ook een paar meeldraadjes en bloemen heb ik gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve groetjes Claudia

20 opmerkingen:

Unknown zei

hallo Claudia super mooi is je kaart geworden bedankt voor je deelname bij sketch 'n dies en ik hoop je de volgende keer weer te zien
lieve groetje Tonnie

Ingrid Reyners zei

Wat een leuke persoonlijke kaartje heb je gemaakt Claudia. Je hebt inderdaad heel mooi voorjaarspapier gebruikt. Bedankt voor het mee doen met de challenge van knutsels&kadootjes. Groetjes, Ingrid.

Lenie zei

oh wat een leuke kaart zeg.
groeten Lenie

jolanda zei

heel erg mooi gedaan

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Hele leuke kaart heb je gemaakt, mooi het plaatje in combinatie met het voorjaar, groetjes Ans

Monique zei

Mooie kaart! Ziet er super uit.
Leuk dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
Lieve groetjes, Monique
www.crealoetje.blogspot.nl

corryskaart zei

nou petje-af voor jou want dit ziet er geweldig uit!
groetjes corry

Virgo5 zei

Beautiful scrapbook page! Thanks for joining us at Catch The Bug!

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Claudia, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Jolanda zei

Hoi Claudia idd het is een tof kaartje geworden vind hem helemaal super. Die collega zal er blij mee zijn.

Liefs van Jolanda

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Heel mooi gemaakt met mooie kleuren en details
Groetjes, Anja

GerJanne zei

Ha Claudia,
dit is een heel mooi kaartje. Dacht eerst dat en LO was...
Groetjes,
GerJanne

Anita van Merode zei

Hele leuke kaart, mooi met die foto van het paard erop.
Groetjes Anita

carla zei

Erg leuk gemaakt Claudia.
Heel mooi samengesteld.
Groetjes,
Carla

Hermien zei

mooi papier is dat om mee te werken hè Claudia, je kaartje is heel leuk.

Groetjes Hermien

OlgaB zei

Love the colours and papers. Saw you on Sketch 'N Die.
Hugs from Africa!

Jen Leeflang zei

Wat leuk, zeg!
Thanks for playing along in our LUCKY challenge at Bugaboo Stamps! Good luck in the draw - and remember to stop by later to check if you're a winner. Hope to see you again in our next challenge too - it's going to be a fun one!

Jen Leeflang
BUGABOO DT

chanya13 zei

Wonderful work!!! Thanks for joining us at Sketch N' Dies. Hugs Agnieszka

Jani zei

lovely!
Thanks for joining us at CFAS!
Jani x

Embellishments zei

This is lovely :-) Thanks for joining us at Sketch N' Dies challenge blog.
~Steff~