Volgers

zaterdag 22 maart 2014

Happy birthday

Hoi,

Gisteren is mijn broer gehuwd met zijn vriend. Langs deze weg wens ik hun nog héééél veel geluk samen. Eric en Eddy, nog een dikke proficiat!!!!!

Vandaag heb ik een rustige dag gehad, maar morgen beloofd weeral heel wat drukker te worden. Morgenvroeg viert Joran samen met een paar vriendinnetjes haar verjaardag in Speelstad. Na de middag zal Jarno nog mogen 'blokken' voor zijn toetsen.

Op vraag van een vriendin heb ik een kaartje gemaakt voor haar dochter die binnenkort 3 jaar wordt. Ze had heel graag een kaartje van Maya de Bij.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Catch The Bug Blog: Stella says sketch 205 - 23 maart
Gebruikte materialen:
cardstock: pipoos en AC
DP: action
plakparels: action
mallen: MD en Joy Craft
tekststempel: Joy Craft
lint heb ik gekocht op de hobbybeurs in A'pen.
Digi is een kleurplaat gevonden op internet en ingekleurd met copics.

Verder heb ik op de vleugeltjes glossy accent gebruikt en glitterlijm.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen. 

Creatieve groetjes Claudia

8 opmerkingen:

Hermien zei

Heel mooi voor de jarige

Groetjs Hermien

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd met het huwelijk van je broer en zijn vriend (nu zijn man). Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Claudia, ik vind hem supermooi. Veel plezier morgen.
Liefs van Anita

Antoinette Voorn zei

Van harte met je broer en ook met Joran veel plezier en een keileuke maja de bij kaart. Ik keek er vroeger altijd naar!

GerJanne zei

Ha Claudia,
wat een gaaf kaartje van Maia de bij. Heel leuk met het gehaakte erop!
En nog proficiat met het huwelijk van je broer!
Fijne zondag!
GerJanne

Lisbeth zei

Hoi Claudia
mooi kaartje
leuk gedaan 2keer happy birthday uitgestanst
grtjs Lisbeth

Ria zei

Mooie kaart Claudia,lekkere felle kleurtjes heb je gebruikt.
Groetjes Ria

corryskaart zei

wat een fleurige kaart voor een 3-jarige zal ze zeker van genieten
groetjes corry

Min zei

We're so happy you played along with us for the Catch The Bug “Stella Says Sketch" Challenges with Bugaboo Stamps! We hope you’ll join us again this week for a new Stella Says Sketch Challenge.
Hugs & Happy Days!
~Min – Bugaboo Asst. DT Coordinator
Kaymin Kreations