Volgers

vrijdag 23 mei 2014

Dikke knuffels

 Hoi,

Wat een gewone werkdag bleek te zijn, draaide helemaal anders uit. Kreeg ik deze ochtend een telefoontje van't school dat Jarno ziek is. Omdat ik met de fiets was en Jarno hoge koorts had en onmogelijk met de fiets naar huis is Wim hem in't school gaan halen. Ondertussen kon ik snel naar huis fietsen. Volgens de dokter heeft Jarno een keelontsteking .Omdat Jarno de hele namiddag heeft geslapen, heb ik een kaartje gemaakt.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Sketch Saturday: challenge 310- schets
Crafting for all seasons: challenge 77 - things with wings

gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: restjes
tekst: boekenvoordeel
digi: bugaboo en ingekleurd met copics
mallen: Joy craft 
Bloem: zelf gehaakt
plakparels: kruidvat

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


12 opmerkingen:

ffenneke zei

Lief kaartje
En beterschap voor Jarno
Liefs Fenneke

Cindy van Oorschot zei

Great layout and wonderful embellishments and papers used on this. Thanks for sharing with us at Crafting for All Seasons, and good luck.
Cindy DT

karin zei

Mooi kaartje Claudia. En beterschap met Jarno.
groetjes,
Karin

Josje zei

Wat een lief kaartje

Anita Meijer zei

Wat zielig dat Jarno ziek is, ik hoop dat hij snel opknapt. Beterschap. Je kaartje is prachtig Claudia, heel mooi.
Liefs van Anita

Anoniem zei

Wat een mooie kaart, geweldig! Beterschap voo je zoon.
Creatieve groetjes, Gaby

Jolanda zei

Wat sneu voor Jarno wenst hem maar beterschap. Ook heb je weer een schitterend kaartje weten te maken. Supermooi vind ik hem geworden.

Liefs van Jolanda

GerJanne zei

Het is een enig kaartje geworden. En beterschap voor Jarno! Hopelijk zakt de koorts snel en heeft hij niet al te erg last van zijn keel.
GerJanne

Cathy P zei

Love the colors you used and the patterned papers. Thanks for playing along at Sketch Saturday and using our sketch in your adorable card. Cathy xx

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooie kaartjes weer allemaal ik schrijf bij dit een berichtje want met terug gaan werken loop ik precies achter veel beterschap Jarno
grtjs Lisbeth

nans'creablog zei

Een hele mooie kaart Claudia. Veel beterschap voor Jarno.

Groetjes,
Nans

Hermien zei

Pretty in Pink is je kaartje Claudia, beterschap met Jarno

Groetjes Hermien