Volgers

vrijdag 23 mei 2014

DT Friday Sketch 70

Hoi,

Vandaag begint er bij Friday Sketch Challenge een nieuwe challenge.  Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee. 

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 70. De tekst is op de foto niet goed te lezen, maar er staat " De beste MAMA van de wereld".


sketch by Rachael

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
KIC: challenge 33 - moederdag
Hobbyjournaal: maak een kaart met paars en verwerk er kant.

gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: kruidvat
tekst: ??
digi: Noor design en ingekleurd met copics
mallen: Joy craft 
kanat: boekenvoordeel
Bloem en hartje: zelf gehaakt

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.






Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen. Creatieve groetjes Claudia

7 opmerkingen:

jolanda zei

mooie kaart

Marcella zei

Hoi Claudia
Hele mooi kaart weer
en prachtige kleuren zo bij elkaar .
Groetjes Marcella

Anoniem zei

Mooie kaart in prachtige kleuren en de bloementoef is geweldig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Els Wouters zei

leuke kaart Claudia en veel succes ermee.

carla zei

Claudia je voorbeeldkaartje ziet er weer top uit.
Een mooie sketch, waar ik zeker weer gebruik ga van maken.
Groetjes,
Carla

corryskaart zei

hoi claudia je kaart ziet er geweldig mooi uit erg leuk ingedeeld en super wat dessin betreft
groetjes corry

anncreatief zei

Wat een ontzettende leuke kaart!!
Liefs Anneke