Volgers

zondag 18 mei 2014

Gefeliciteerd met je verjaardag

Hoi,

Ik heb deze ochtend een kaartje afgewerkt waar ik gisteren aan begonnen was. Het is een verjaardagskaart dat ik voor onze buurman heb gemaakt. Die ga ik zo meteen afgeven want hij verjaart vandaag.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Bugaboo: stella says sketch 209
DSCC: challenge 16 - mannen/ jongenskaart
CCC: challenge 44 - gebruik kraft

gebruikte materialen:
cardstock: overschot kerstevent
DP: boekenvoordeel
tekst: Joy craft
digi: Jade Dragonne en ingekleurd met copics
lint: boekenvoordeel
mallen: Joy Craft

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


12 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Gefeliciteerd met je buurman en wat een gave kaart met de gears!!

Anneke. zei

Wat een geweldige leuke stempel, hi,hi. je kaart en details zijn prachtig!
Bedankt voor je deelname bij DSCC.
Groetjes Anneke.

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Prachtige verjaardagskaart heb je gemaakt, de digi is leuk !!
Liefs Ans

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

Anoniem zei

O la la, wat een pracht van een creatie!!!
Creatieve groetjes, Gaby

jolanda zei

schitterende kaart

Hermien zei

pikant kaartje voor je buurman, leuk gedaan Claudia

Groetjes Hermien

Lisbeth zei

Hoi Claudia
mooi kaartje
grtjs Lisbeth

rian zei

super leuke kaart heb je gemaakt,
leuk dat je meedoet bij de uitdaging van de CCC.
groetjes rian

Anoniem zei

Wat een stoere/stoute ;-) kaart!
Heel leuk gemaakt, en die gears zijn helemaal geweldig op mannenkaarten he!? Super en bedankt voor je deelname bij DSCC!
Groetjes Jacomijn

Bernadet zei

Prachtig, dit kaartje Claudia!!
Leuke digi heb je trouwens gebruikt.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Dutch Stamp Chickies!!

Anja zei

Wat een geweldig leuk kaartje.Ik wil je dan ook bedanken voor het meedoen bij DSSC.

Lieve gr Anja(DT)