Volgers

donderdag 1 mei 2014

'n heel fijn dag

Hoi,

Met de challenge van maart bij Creaine behaalde ik tot mijn grote vreugde de top 3. Daarom mocht ik voor de maand mei een kaartje maken als GDT. Hieronder is mijn kaartje te zien.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
EHI: voorjaarskaartje
scr@pcard challenge: challenge 62 - bingo ik heb gekozen voor mal/lint of kant/ tekststempel

Gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: zeeman
kraft: eigen voorraad
plakparels, kant: action
mallen: Joy craft
digi: Bestie en ingekleurd met copics
tekst: Joy craft
washi tape: action
De bloemen heb ik zelf gehaakt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.



12 opmerkingen:

Marcella zei

Hoi Claudia
wat een lief kaartje is dit weer .
Een hoop leuks er weer op .
Groetjes Marcella

Anneke zei

Heel vrolijk kaartje Claudia!
Groetjes Anneke

Anoniem zei

Weer een toppertje, hoor!
Creatieve groetjes, Gaby

Anita Meijer zei

Een prachtig kaartje weer Claudia, supermooi.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Claudia,
leuk dat je GD mocht zijn, liefs Ans

jolanda zei

hele leuke kaart

Jolanda zei

Wat leuk en gefeliciteerd en wat een pracht van een kaartje heb je gemaakt als GDT.

Liefs Jolanda

Wil Frutsel zei

Prachtige voorbeeldkaart heb je gemaakt. Fijn dat je de kaart mee laat doen bij EHI, veel succes.
liefs Wilma

Josje zei

Wat een leuke kaart

Scraptastische hobby zei

Hoi Claudia,
Wat een prachtig gast designer kaartje heb je gemaakt en nog leuker dat je die bij ons mee laat doen met de challenge van Scr@p-Cards! Prachtige ingekleurde digi en mooie gehaakte bloemetjes erop!
Jij ook een fijne dag en Groetjes van DT lid Gerie

Unknown zei

Wat een mooie vrolijk kaart Claudia, leuk dat je hiermee mee wilt doen aan onze scrap Cards bingo.


Lieve groetjes Suze

Unknown zei

Je kaartje springt er echt uit op de creaine blog - prachtig!!

Groetjes karin xx