Volgers

donderdag 15 mei 2014

Hieperpiep Hoera

Hoi,

Hoi,

Eerst en vooral wil ik mijn nieuwe volger Martine verwelkomen. Leuk dat je volger bent geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Gisteren avond heb ik een kinderkaart gemaakt met de schets van NKU.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
NKU: uitdaging 66 - schets

gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: action
digi: Bugaboo en ingekleurd met copics
tekst: Joy Craft 
lint en knop: boekenvoordeel

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

8 opmerkingen:

Doris knippenenplakken zei

Hoi Claudia,
Mooi kaartje vrolijke kleuren.
Groetjes Doris

karin zei

Dat zijn grappige figuurtjes op je kaartje !
Leuk gemaakt.
groetjes,
Karin

Anoniem zei

Een leuk kaartje!

groetjes Becky

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi vrolijk kaartje heb je gemaakt Claudia. Leuk voor kinderen, groetjes, Ingrid.

Hermien zei

Wat een gezellig kinderkaartje Claudia.

Groetjes Hermien

Anneke zei

leuk kaartje! Groetjes Anneke

corryskaart zei

wat een vrolijke en leuke kinderkaart met al die frisse kleuren erop
groetjes corry

anncreatief zei

Je kaart is prachtig,..leuk en dank je wel voor het meedoen met de uitdaging van NKU en veel succes.
Fijne dag
Liefs Anneke