Volgers

vrijdag 9 mei 2014

DT Friday Sketch challenge 69

 Hoi,

Vandaag begint er bij Friday Sketch Challenge een nieuwe challenge.  Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  De sponser dit keer is Meljen Designs! Het prijsje dat je kan winnen is een waardebon van $5

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 69


schets 69 - Claudia
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Bugaboo: challenge Anything goes
PMUS: challenge 139 - Anything goes

gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: kruidvat
tekst: Joy craft
digi: gevonden op pinterest en ingekleurd met copics
plakparels:kruidvat
mallen: X cut
popons: action
knoopjes: zeeman

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


15 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel mooi gedaan, Claudia!
Creatieve groetjes, Gaby

carla zei

Claudia je sketch is fantastisch mooi. Ik ga er zeker gebruik van maken en deelnemen aan de Friday Sketch.
Zelf heb je al een hele leuke voorbeeldkaart gemaakt.
Heel mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla

karin zei

Wat een schattig babykaartje !
groetjes,
Karin

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
de sketch is leuk en het kaartje supermooi..liefs Ans

Jolanda zei

Wat een mooi en lief kaartje en een mooie kleuren combi zo kan het voor zowel een jongen of meisje gebruikt worden. Dat is pas slim ;)

Liefs Jolanda

jolanda zei

lief kaartje

Nelleke zei

Leuke sketch, dus wie weet doe ik mee. Ik werk graag met een sketch, geeft net een duwtje in de rug. Of niet en dan wil het niet lukken. Haha. Groetjes, Nelleke

Marfien zei

Ja ja, dit papiertje zat ook in dat blokje en ik heb hem ook gebruikt voor een baby kaartje. Mooie kaartjes zijn het geworden Claudia, leuke schets.

!neke zei

Mooie kaartjes heb je gemaakt !
Leuke schets !

Anita Meijer zei

Wat een superlief en prachtig kaartje Claudia. Heel mooi.
Liefs van Anita

nans'creablog zei

Een hele leuke kaart Claudia. Schattig plaatje.

Groetjes,
Nans

Jen Leeflang zei

Such a sweet little card! Thanks for joining us at Bugaboo Stamps Anything Goes challenge this week. Good luck in the draw.
luv
Jen Leeflang
BUGABOO DT

Min zei

This card is just the sweetest!
Thanks so much for playin’ along with the Bugaboo Stamps team for the The Anything Goes Challenge!
Don’t forget to check out The Bug Blog for our new Challenge that starts today! We hope you’ll join the fun!!!
Hugs & Happy Days!
~Min: Bugaboo Asst DT Coordinator
Kaymin Kreations

Antoinette Voorn zei

Wat heb je dit supermooi gemaakt, ik vind hem geweldig mooi je kaart, top!

Lisbeth zei

Hoi Claudia

achteraf gezien viel de schets mee mijn kaartje ermee is al af de jouwe is ook mooi geworden
grtjs Lisbeth