Volgers

zaterdag 24 mei 2014

Kalender

Hoi,

Een tijdje geleden zag ik op de blog van Judith Slegers een mooi verjaardagskalender. Toen dacht ik , hé das tof. Dus heb ik er ook eentje voor mezelf gemaakt. Die kalender hangt nu lekker te pronken bij mijn knusteltafel en zo vergeet ik geen verjaardag meer. Het handige aan deze kalender is dat ik steeds verjaardagen gemakkelijk kan toevoegen.


Met deze creatie wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
DCZ: alles behalve een kaart
Scr@pcard challenge: challenge 63 - alles maar geen kaart

gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: lidl
tekst: mallen MD
ringen: pipoos

Ook heb ik vandaag een super leuke workshop gevold in Emblem. En dit is het resultaat. Ik heb er een hele leuke doos gemaakt. Helemaal gemaakt, vertrekkende met karton.
voorkant

bovenkant

binnenkant

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen. Creatieve groetjes Claudia

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Je beide creaties zijn prachtig, de kalender is idd TOF!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Hermien zei

Wat een mooie creaties Claudia

Groetjes Hermien

Cinderella zei

Hee Claudia
Wat een geweldig leuke creaties heb je gemaakt
Liefs en Creatiefs en
alvast een fijne zondag
Cinderella

Nelleke zei

Leuk is die kalender. Zo zie je ook welke maanden je het drukst hebt. Ook je workshopdoos is erg leuk. Fijn weekeind. Groetjes, Nelleke

Jolanda zei

Prachtige creaties Claudia en de kalender is idd erg tof en leuk om te zien maar je workshop doos ziet er ook tof uit.

Liefs van Jolanda

Ingrid Reyners zei

Wat een leuke kalender heb je gemaakt Claudia, en het is nog een handig ding ook, lekker overzichterlijk. Een heel vrolijke uitvoering. Leuk een workshop gehad, je doosje is prachtig geworden. Groetjes Ingrid.

Lisbeth zei

Hoi Claudia
wat een toffe kalender
het lijkt wel of we dit weekend geen kaartjes gemaakt hebben hihi
het was leuk gisteren
grtjs Lisbeth

Scraptastische hobby zei

Dit vind ik het ei van columbus Claudia wat een super gaaf ding je verjaardags kalender en super handig....heel mooi gedaan!
Heel leuk dat je mee doe met de challenge van Scr@p-Cards!
Groetjes van Gerie en DT lid

Marfien zei

Zo kan ik ook zien waarom je je deze maand zoveel kaartjes gemaakt hebt. Ligt de volgende maand al klaar?
De doos ziet er ook goed uit, kunnen mooi de kaartjes in die nog geen bestemming hebben.

Karin zei

Wat een prachtige verjaardagskalender, héél tof gemaakt! Ook je doos zit er fantastisch uit.
Groetjes, Karin

Anita Meijer zei

Wat een supermooie creaties Claudia, top.
Liefs van Anita

Anita van Merode zei

Prachtige kalender! Handig ook.
Dankjewel voor het meedoen bij Scr@p-Cards challenge blog.
Groetjes Anita

Heleen zei

Wat een geweldig leuke verjaardags kalender!!! Leuk dat je meedoet aan de challenge van DCZ.
Lieve groetjes,
Heleen

De hobbydroom zei

Wat een gave kalender!! erg leuk idee om al die rondjes met de namen erop onder elkaar te hangen! Super. Ook je workshop creatie is erg mooi :)

Lieve groetjes