Volgers

maandag 19 mei 2014

Kerstkaart n° 14

Hoi,

Wat raar gisteren! Zat ik buiten, lekker in het zonnetje te knutselen! En heb ik gemaakt, ...... een Kerstkaart.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
CCWS: challenge 123 - schets

gebruikte materialen:
cardstock: AC en bazill
DP: restjes
tekst: Joy craft
digi: tilda, gevonden op pinterest  en ingekleurd met copics
lint: kruidvat
mallen: Joy Craft
plaksteentjes: eigen voorraad

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


12 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Wat een mooie kerstkaart is dit Claudia, ik ga straks ook lekker in het zonnetje knutselen, en misschien ook wel een kerstkaart, ik moet er nog eentje maken voor deze week. Fijne dag, groetjes, Ingrid.

Anoniem zei

Prachtige kerstkaart, Claudia!
Creatieve groetjes, Gaby

Malika zei

Heel mooie kaart

Malika

karin zei

Dat is toch leuk om in het zonnetje te zitten en te kerstknutselen :)
Leuk gemaakt en succes met de challenge.
groetjes,
Karin

carla zei

Zo af en toe ons voorraadje kerstkaarten aanvullen moet kunnen, ook al schijnt het zonnetje.
Het is een hele mooie kerstkaart geworden Claudia.
Prachtig gedaan.
Groetjes,
Carla

corryskaart zei

ha ha claudia dat maak toch niet uit in zomerse sferen een kerstkaart maken? ziet er erg mooi en lief uit
groetjes corry

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooi kerstkaartje
ik heb het mijn ook gisteren in de zon gemaakt
grtjs Lisbeth

Antoinette Voorn zei

een erg leuke en vrolijke kaart en prachtig uitgewerkt!

Anneke zei

Wat een leuk kaartje Claudia!
Zo mooi :)
Kom je even kijken op mijn blog? ;)
Groetjes Anneke

Hermien zei

Moet kunnen een kerstkaartje maken in de zon! 't is weer een plaatje

Groetjes Hermien

jolanda zei

prachtige kaart

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kerstkaart Claudia, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita