Volgers

vrijdag 16 mei 2014

Opkikkertje

Hoi,

Vandaag had ik een dagje vrij. Dus lekker de tijd genomen voor te knutselen. Ik heb 2 kaartjes gemaakt. De ene is voor creative colors challenge. Die zal ik dinsdag tonen bij het begin van de nieuwe challenge. Het ander kaartje kan ik al tonen.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Bugaboo: challenge get  wel soon

gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: restjes
tekst: Joy craft
digi: bugaboo en ingekleurd met copics
lint: action
knoopjes: kruidvat
De bloemen heb ik zelf gehaakt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


19 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart Claudia, heel mooi.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Heel erg vrolijk kaartje heb je gemaakt Claudia.
ben al een beetje nieuwsgierig naar de volgende!
GerJanne

Nelleke zei

Leuk geworden, de kleurtjes óók.ngroetjes, Nelleke

Virgo5 zei

Beautiful, I love the 3-D flowers! Thanks for joining us at Catch The Bug!

Min zei

I love what you did with the flower embellies on this card - FABULOUS!
We’re so glad you could play along with us this week for the The Bug Get Well/Thinking of You Challenge with Bugaboo Stamps!
Don’t forget to check out The Bug Blog for our new Challenge that starts tomorrow! We hope you’ll join the fun!!!
Hugs & Happy Days!
~Min: Bugaboo Asst DT Coordinator
Kaymin Kreations

Lisbeth zei

Hoi Claudia
wat een leuk kaartje
daar kikker je van op
grtjs Lisbeth

corryskaart zei

nou van deze kaart word je zeker opgekikkerd met die leuke vrolijke bloemen
groetjes corry

Monique zei

Deze is werkelijk prachtig! Zo vrolijk ook...
Lieve groetjes, Monique

Anneke zei

Vrolijk kaartje Claudia!
Daar kikker je wel van op :)
Groetjes Anneke

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

Marcella zei

Hoi Claudia
Wat een geweldig leuk en lief kaartje .
Prachtig die gehaakte bloemen zo .
Fijn weekend en geniet van de zon .
Groetjes Marcella

Jen Leeflang zei

Your crocheted flowers add so much fun to this beautiful card! Thanks for joining us at Bugaboo's Get Well/Pick Me Up Theme challenge this week. I hope you join us again soon!
luv'n huggz
Jen Leeflang
BUGABOO DT

Anoniem zei

Leuk met die gehaakte blommekes...
Creatieve groetjes, Gaby

Hermien zei

Een heel mooi opkikkertje Claudia

Groetjes Hermien

Jolanda zei

Prachtig kaartje en wat superleuk gedaan met de gehaakte bloemen. Top.

Liefs Jolanda

Trijntje zei

HOi Claudia. Wat een leukerd met al die mooie bloemen. Heel mooi gemaakt. Groeten Trijnje

nans'creablog zei

Een superleuke kaart Claudia. Heel mooi die gehaakte bloemen.

Groetjes,
Nans

Antoinette Voorn zei

een erg leuke en vrolijke kaart en prachtig uitgewerkt!

Marfien zei

Hoi Claudia, ik zie dat ik verschillende kaartjes gemist heb, laatste week weinig geblogd alleen snel geplaatst:-)
Leuke kaartjes heb je weer gemaakt en deze vind ik helemaal mooi met de gehaakte bloemetjes. Mooie kleuren ook op je kerstkaart met kraft, het plaatje was een van de eerste die ik zelf gebruikte op een kaart
groetjes, Marfien