Volgers

zaterdag 2 augustus 2014

CANDY

Hoi,

DIT BERICHTJE BLIJFT EEN TIJDJE BOVENAAN STAAN, VOOR MIJN NIEUWSTE BLOGBERICHTJE, EVEN NAAR BENEDEN SCROLLEN.

Ja, jullie lezen dit goed. Ik ga mijn allereerste candy houden. Waarom???? Wel omdat mijn blog 1 1.5 jaar bestaat en dat ik in dit geweldige anderhalf jaar bloggen 106 lieve volgers heb. Ook geef ik een candy omdat ik volgende maand verjaar, nl 25 juli.  Maar natuurlijk moeten jullie er wel wat voor doen. Ik zou graag heel veel kaartjes ontvangen voor mijn verjaardag, dus stuur mij een kaartje en je maakt kans op de candy. mailtje mij even voor mijn adres (mijn mail staat links bij mijn profiel)

Wat de cany juist is blijft een verrassing. Wat ik wel wil verklappen is, dat indien ik veel kaartjes ontvang wel meerdere winnaars uit de bus kunnen komen.

Deze candy geldt voor enkel voor mijn 106 trouwe volgers. Dus nieuwe volgers zijn natuurlijk welkom, maar kunnen niet meedoen voor de candy.

Omdat de vakantie periode eraan komt laat ik de candy een tijdje lopen. Vanaf  24 juni t/m 31 juli hebben jullie tijd om mij een kaartje te sturen. Op 01 augustus laat ik mijn kinderen 1,2 of meerdere winnaars trekken.

Hopelijk doen jullie allemaal gezellig mee!!!!

Creatieve groetjes
Claudia


17 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Claudia,
wat leuk een candy! Ik doe mee hoor, zal je even mailen voor je adres als ik dat nog niet heb. Zal eens kijken of je me dat al eens gegeven hebt.
En ook leuk dat je het doet voor je trouwe volgers (doe ik ook altijd), anders kan het zijn dat er mensen op af komen die het echt alleen voor de candy doen...
Lieve groetjes,
GerJanne

Je@net zei

Wat een goed idee, Claudia.
Tuurlijk komt er een verjaardagkaartje jouw kant op. Niets zo leuk als lekker veel kaartjes bij de post als je jarig bent!

Monique zei

Je kaartje staat in de planning hoor! Leuke candy.
Lieve groetjes, Monique

Anita van Merode zei

Hoi Claudia,
Gefeliciteerd met je 1 1,5 jarig bestaan van je blog.
En binnen kort jarig.
Ik doe graag mee met je leuke candy. Ga je zo een mailtje sturen.
Groetjes Anita

Lisbeth zei

Hoi Claudia
ik doe ook graag mee je kaartje staat al een tijdje klaar. Ik heb er verschillende; Ik kan iet kiezen, misschien moet ik jouw laten kiezen hihihi
grtjs lisbeth

jolanda zei

Je adres heb ik en een kaartje komt jouw kant op.
Heb een verjaardagslijstje boven de computer hangen met jarigen die ik niet mag vergeten per maand en daar sta jij ook op.

ffenneke zei

Tuurlijk krijg je een kaartje van mij. Ik zal je even mailen voor je adres.
Liefs Fenneke

carla zei

Claudia gefeliciteerd met je blogverjaardag. Super zeg dat is toch al een hele tijd. Straks nog jarig ook en dan met heel veel kaartjes is het helemaal feest.
Van mij komt er ook eentje jou richting uit. Net iets te ver of ik kwam hem met de fiets brengen.
'k Stuur je een mailtje voor je adres.
Groetjes,
Carla

karin zei

Dat is dan een dubbel feest Claudia.
Ik ga ook aan de slag om een kaartje te maken voor je. Binnenkort heb ik vakantie dus iets meer tijd voor de hobby ;)
groetjes,
Karin

lenywim35 zei

Tuurlijk komt er een kaartje je kant op. Ik weet niet of ik thuis je adres heb, maar ga er gelijk aan beginnen. Dan neem ik hem mee omje adres te zoeken thuis.
Ik hoop dat je veel kaartje krijgt. Ik vond het ook zo leuk gr leny

ANJA 3D zei

Hoi Claudia,
Gefeliciteerd met het 11/2 jaar bestaan van je blog. Een heerlijk wereldje is het. Ik doe daarom graag mee met je candy. ik heb je adres wel, maar wil je hem voor de zekerheid nog een keer willen sturen met je achternaam erbij. Die heb ik niet. En komt er een kaart jouw kant op.
Groetjes, Anja

Bep zei

Hoi Claudia,

Gefeliciteerd met je 1.1/2 jarig bestaan van je blog en natuurlijk krijg je van mij een kaartje.
Zal je even een mail sturen.

Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

Grietje zei

Leuk idee! Ik heb je net een mailtje gestuurd voor je adres.
Groetjes Grietje

Grietje zei

Leuk idee! Ik heb je net een mailtje gestuurd voor je adres.
Groetjes Grietje

Jolanda zei

Nou Claudia ik zie net je berichtje maar natuurlijk doe ook ik mee stuur je gelijk een mailtje hoor.

Groetjes Jolanda

Jolanda zei

Nou Claudia ik zie net je berichtje maar natuurlijk doe ook ik mee stuur je gelijk een mailtje hoor.

Groetjes Jolanda

corryskaart zei

hoi claudia
wat leuk dat je zo kan genieten van je blog en dan gauw jarig nou er komt een kaartje aan voor jou!! ga je even mailen voor je adres
groetjes corry