Volgers

zaterdag 9 augustus 2014

Gefeliciteerd met jullie huwelijk

Hoi,

Vandaag nog een huwelijkskaartje gemaakt. Deze is op bestelling. En zoals altijd ben ik steeds razend benieuwd naar jullie reacties.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
KIC: challenge 39 alles behalve vierkant

gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: is overschot van een workshop dat ik eens gevolgd heb
tekst: Joy craft 
mallen: boekenvoordeel (groot hartje) MD
klein hartje is van een pons 
lint: ava
plakparels zijn ook een overschot een workshop.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

11 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi huwelijkskaartje heb je gemaakt Claudia! Mooi modelletje ook. Fijn weekend nog. Groetjes Ingrid

Monique zei

Mooi en stijlvol!
Fijn weekend, Monique

Ria zei

Mooie kaaret Claudia.
Groetjes Ria

Je@net zei

Wat heb je dat mooi gedaan, Claudia. Een prachtige kaart!

GerJanne zei

Ik vind het een superleuke kaart. Met die hekjes in het midden, of pergola, lijkt het wel!
Groetjes,
GerJanne

Anneke zei

Leuk modelletje :) Zo leuk die hekjes in het midden!
Groetjes Anneke

Marfien zei

Mooie chique kaart, heel mooi model

Marfien zei

Ik zie nu ook dat je wat op je blog gewijzigd hebt, leuke foto's

karin zei

Dat is een aparte lay-out, prachtig gemaakt !
groetjes,
Karin

carla zei

Super leuk met het hekje in het midden. Stijlvol gemaakt.
Groetjes,
Carla

Anita Meijer zei

Wat een schitterende huwelijkskaart Claudia, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita