Volgers

zondag 17 augustus 2014

Hieperdepiep Hoera

Hoi,

Mijn vakantie loopt weer ten einde. Morgen is het weer werken dag. De kinderen hebben nog 2 weekjes vakantie en dan begint het nieuwe schooljaar.
Ondertussen heb ik dit weekend een fleurig kaartje gemaakt.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
PMUS: challenge 153 - make limonade
C&S: uitdaging 216 - schets
NKU: uitdaging 73 - alles mag

gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: boekenvoordeel
tekst: Joy craft
digi: gevonden op internet en ingekleurd met copics
mallen: Joy Craft en boekenvoordeel
knopen: boekenvoordeel

Verder het ik de randen bewerkt met distress inkt. 

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

13 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Claudia,
tja, aan alles komt een eind, dus ook aan een vakantie! Onze kinderen hebben ook nog twee weken en mijn man en ik moeten/mogen morgen ook weer!
Zal wel weer even wennen zijn.
Je kaart is heel vrolijk, de klerken zijn zomers!
Leuk!!
Groetjes,
GerJanne

Corrie zei

Hallo Claudia
Dat zal tegen vallen morgen, weer te moeten gaan werken.
Je hebt een super leuke vrolijke kaart gemaakt.
Top kleuren.
Lieve groetjes,Corrie

Erica ♥ zei

Dat is zeker een fleurig kaartje,
echt heel mooi gemaakt ☺
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Anoniem zei

Wat een vrolijk kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

karin zei

Vrolijke kleurtjes heb je gebruikt Claudia.
Ik heb zelf nog een weekje vakantie, maar het lijkt nu al najaar met dat weer, bah !
groetjes,
Karin

corryskaart zei

hoi claudia
een erg vrolijke en zomerse kaart zo met zo lekker drankje erop
groetjes corry

Monique zei

Je hebt inderdaad een vrolijke kaart gemaakt. Mooi hoor. Officieel moeten onze kinderen nu weer naar school maar ze hoeven pas volgende week op komen draven. En dan heb ik eindelijk het huis weer voor mezelf en regelmaat.
Werk ze weer!
Lieve groetjes, Monique

Marfien zei

Leuke feestelijke kaart, en... hoe was je eerste werkdag?

ANJA 3D zei

Schitterende kaart heb je gemaakt, claudia. Met een lekker zomers drankje. Ik heb nog een week vakantie en mag volgende week weer aan het werk.
Groetjes, Anja

Je@net zei

Wat een gezellige kaartje, Claudia. Mooi met al die vrolijke kleurtjes.
Leuk dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

anncreatief zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jolanda zei

super kleurrijke & vrolijke kaart:0)
bedankt voor je deelname bij de NKU!
grtz Jolanda

anncreatief zei

Hoi Claudia,
Wat een prachtige kaart zo gezellig en vrolijk,.. je verlangt zo weer naar het zonnetje.
Er leuk dat je meedoe met de uitdaging bij NKU ik wens je veel succes.

p.s Ik heb mijn oude berichtje verwijderd er slordig he met de verkeerde naam
Fijne dag
Liefs Anneke