Volgers

zondag 24 augustus 2014

GDT - KIC - reminder challenge 40, kerst in blauw, geel en goud

Hoi,

De volgende weken zal het hier mss wat stiller worden. We zijn nl ons huis aan het verbouwen en nu gaan we de woonkamer en keuken verbouwen. Een muur uitbreken, nieuwe vloer, schilderen........ dus heb ik al een deel van mijn hobbyspulletjes ingepakt. Ik ben nu van wat ons keuken eigenlijk gaat worden naar de woonkamer verhuist. Waarschijnlijk tot na de winter. Daarna zal alles weer mogen verhuizen.

Deze avond, nog net op de valreep heb ik mijn reminder kaart gemaakt voor de challenge bij KIC. Bij de vorige challenge ben ik in de top 3 beland en nu mag ik voor 3 mdn GDT zijn. Leuk hé.

Dit is mijn kaartje geworden.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
SSW 2: challenge 25 - schets
CCAYR: August challenge, sparkle en shine

gebruikte materialen:
cardstock: AC 
DP: Authentique
tekst: Joy craft
digi: Wimpsy en ingekleurd met copics
mallen: Joy craft en MD
plakparels: action

Verder heb ik de randen bewerkt met memento inkt. Ook heb ik liquid aplique gebruikt en glitterlijm.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


11 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Heel veel suc6 met jullie verbouwing, dat is niet niks.
Je kerst kaart is echt super ☺
Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Je@net zei

Leuke kaart, Claudia.
Fijne zondag en succes met de verbouwing!

corryskaart zei

hoi claudia
had deze leuke kaart gezien op het challengeblog en mede door al die gave kaarten heb ik mee gedaan,haha
groetjes corry

Cinderella zei

Een hele leuke kaart en veel succes met de verbouwing
Een fijne zondag
Liefs Cinderella

Heide zei

Very cute, love all your embellishments.Thanks for joining us.
Hugs, Heide SSW2-DT

martina's kaartjes zei

een heel erg leuk kaartje is het geworden, mooi papier en alles past mooi bij elkaar
grtjs,martina
x

carla zei

Een super toffe kerstkaart.
'k vind hem prachtig.
Groetjes,
Carla

mulberry station zei

Absolutely gorgeous Christmas card. Love your coloring and fun papers.
Thanks for joining us at SSW2.
Nancy

Kathie zei

Oh Claudia I do love this Christmas card and what a cute image especially that use of snow. Pretty colour combo and great embellishments. Great card and thanks so much for sharing with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
Hugs
Kathie SSW2~DT

Joanna M. zei

Gorgeous! I love your colors and that image is soo sweet! Thanks for sharing this with us over at SSW2

Trijntje zei

Hoi Claudia wat een prachtige kaart. Heel leuk gemaakt. Leuk afdrukje heel mooi in deze kleuren. Groeten Trijntje