Volgers

donderdag 21 augustus 2014

Axel 18 jaar

Hoi,

Vandaag weer een dagje vakantie gehad. En wat doe je dan....................... poetsen LOL. Ja, donderdag is het hier poetsdag. Heel mijn huisje is weer netjes aan de kant dus heb ik deze avond een kaartje gemaakt voor een vriendin. Haar zoon wordt binnenkort 18 jaar en ze vroeg mij om een kaartje te maken. Leuk, hé. Omdat Axel zelf ook gitaar speelt en in een bandje zit vond ik het plaatje van Kenny K heel geschikt. Op 30 augustus treed hij met zijn bandje voor de eerste keer op. Net op zijn verjaardagsfuif. Kei leuk.

Ik heb weer met gesso "geprost". Volgens mij breng ik het verkeerd aan. Mag ik vragen met wat jullie werken met gesso, een penseel, een sponsje? Hoe breng je gemakkelijk gesso op je kaartje aan, zonder teveel te morsen?


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Sketch Saturday: challenge 323 - schets
Bugaboo: August Bingo Challenge
Kenny K: challenge 178 - Anything goes, twist: kids

gebruikte materialen:
cardstock: AC en kraftkarton
DP: Joy craft
tekst: Joy craft
digi: Kenny K en ingekleurd met copics
mallen: Joy craft en MD
Eyelet: boekenvoordeel

Verder heb ik de randen bewerkt met gesso.

Ook wil ik jullie graag het bloempotje laten zien. Jarno heeft dit voor mij gemaakt met loombands. Leuk, hé!!

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


23 opmerkingen:

Hermien zei

Super stoer kaartje voor de 18 jarige!

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Nou zeg, die Jarno kan dat goed. Wat een schattig bloempotje!
Je kaart voor de jarige Axel is helemala leuk. Past zo te lezen heel goed bij hem!
GerJanne

Nelleke zei

Je bent de laatste voor vandaag. Mooie kaart geworden. Zelf gebruik ik af en toe gesso en dat breng ik met een kwastje aan. Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd hoe iedereen dat doet. Groetjes, Nelleke

Je@net zei

Geweldig, Claudia, wat een leuke kaart is dit!
En wat een mooi bloempotje. Heeft ie knap gedaan!

Jolanda zei

Je kaartje is superrrrrr en ik heb pas 1 x iets gedaan met gesso en ik denk doordat ik het verkeerd gebruikte ook niet zo mooi werd. Ik ga is rondvragen voor je.
Het bloempotje is geweldig mooi gemaakt.

Liefs van Jolanda

Ingrid Reyners zei

Wat gaaf dat bloempotje heel knap gemaakt zeg!! Een prestatie.
Je kaart is erg leuk Claudia, lekker stoer, en wat een leuke afbeelding, heel toepasselijk ook allemaal. Leuk die gesso, dat maakt het wat nonchalant allemaal. Groetjes, Ingrid.

Malika zei

Heel mooie grappige kaart

Malika

Anoniem zei

Je kaart is helemaal te gek!!!
En wat een mooi bloemenpotje, knap hoor!!!
Creatieve groetjes, Gaby

jolanda zei

stoere kaart

karin zei

Een echte jonge mannenkaart Claudia.
Met die loombandjes kan je nogal wat creeren. Kleindochter maakt er jurkjes van voor kleine poppen.
groetjes,
Karin

Marcella zei

Hoi Claudia
Ik vind hem helemaal geweldig deze kaart voor een 18 jarige
een geweldige leuke digi erop en prachtig ingekleurd.
en wat een leuk loom potje ga ik ook eens vragen of mijn dochter die wil maken .
Fijn weekend
Groetjes Marcella

Ria zei

Mooie kaart Claudia en leuk je bloempotje.
Groetjes Ria

Erica ♥ zei

Gave stoere mannenkaart, toppie ☺
Leuk bloempotje van Jarno !
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

corryskaart zei

hoi claudia
wat een leuke en stoere kaart ziet er perfect uit voor een 18 jarige en gesso opbrengen doe ik of met een kwastje en soms met een wattestokje en jarno is een echte loomkunstenaar zo leuk
groetjes corry

Josje zei

Leuke kaart en wat leuk dat jarno dat voor je heeft gemaakt

Niki Rowland zei

Absolutely awesome card, amazing colouring and love all the details and die cuts. Just fantastic! Thanks for playing along with Sketch Saturday this week, Niki xx

Jen Leeflang zei

Thanks for playing BUGABOO BINGO with us this week. Please join us again soon. Good luck In the draw!
luv'n huggz
Jen Leeflang
BUGABOO DT

Ans S. zei

Wat een leuke stoere jongenskaart.

Groetjes Ans

Lisbeth zei

Hoi Claudia
Ik ben terug van vakantie en kan nu terug een reactie plaatsen. Ik heb tijdens mijn vakantie wel kunnen zien wat je allemaal geknutseld hebt. En ze zijn allemaal tof en leuk. En vanaf nu ben ik weer iedere zondag op post.
Grtjs Lisbeth

martina's kaartjes zei

het werd een hevige, rock puber kaart ! geslaagd hoo r!
grtjs,martina
x

Anoniem zei

Wow! I LOVE all of the detail on your card, it is stunning. You have a real BINGO with your creation :-) - thanks for sharing it with us Catch the Bug!

Regan zei

Outstanding card! Love this amazing masculine creation! Your design and embellishments are wonderful!So much fun! Thanks for playing along with KennyK's Krafty Krew!
{hugs}
Regan
Team B{iker Girl}

NickScrapShack zei

Great card! Love all the layers and movie die cuts. Great vintage look you created too.
Thank you for playing along with our challenge at Kenny K Krafty Krew.
Good luck and hope to see you back soon!
Nick
Team A(ll That)