Volgers

zondag 24 augustus 2014

Sending you sunshine

Hoi,

Deze voormiddag heb ik de keuken nog verder leeggemaakt. Er staat nu nog 1 grote kast om leeg te maken. Dat zal iets voor maandag of dinsdag zijn. Deze namiddag terwijl er hier weer een regenbui strijkte heb ik een kaartje gemaakt.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
PMUS: challenge 154 - summer vacation
Sketch Saturday: challenge 324 - schets
Bugaboo: challenge: photo inspiration
C&S: uitdaging 217 - reizen

gebruikte materialen:
cardstock: AC 
DP: Authentique
tekst: Joy craft
digi: Tilda en ingekleurd met copics
mallen: Joy craft 
knoopjes: boekenvoordeel
touw: restje

Verder heb ik de randen bewerkt met memento inkt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

25 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi claudia
een erg vrolijke kaart in leuke kleurtjes en ook ik ben met de keukenkast van mijn dochter bezig:-))dan is het lekker schoon als ze terug zijn van vakantie
groetjes corry

Anoniem zei

Wat een vrolijkerd!!!
Creatieve groetjes, Gaby

!neke zei

het is weer een toppertje !
groeten !neke

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

Doris knippenenplakken zei

Mooie vrolijke kaart Claudia.
Groetjes Doris

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Claudia!

Hermien zei

Je bent lekker bezig Claudia, ik vandaag niet een maar twee mooie kaartjes voorbij zien komen

Groetjes Hermien

Nelleke zei

Ik zag weer mooie kaartjes voorbij komen. Sterkte met de verbouwing, evenflink doorbijten en dan genieten van een opgeknapte kamer en keuken. Groetjes, Nelleke

Erica ♥ zei

Oh dit is ook weer een mooi kaartje ☺
Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

GerJanne zei

Hoi Claudia,
hier word je toch vrolijk van!Wat een leuke kaart is het!
Groetjes en er komt een keer en tutorial van dat notitiboekje. Je komt regelmatig op mijn blog, dus die zal je niet missen.
GerJanne

anncreatief zei

Hoi,
Wat een super mooie kaart met prachtige details. Whaa en succes met het schoonmaken van de laatste kast
Liefs Anneke

Jolanda zei

Een super leuke kaart met vrolijke kleuren. Top Claudia.

Liefs van Jolanda

jolanda zei

leuke kaart

nans'creablog zei

Een hele leuke kaart Claudia. Mooie en vrolijke kleuren.

Groetjes,
Nans

Marleen zei

Onwijs leuke zomerse kaart Claudia! Mooi ingekleurd ook weer.
Groetjes, Marleen

Bernadet zei

Die is echt leuk Claudia!

karin zei

Die 'sunshine' kunnen we wel gebruiken :) Leuk kaartje Claudia.
groetjes,
Karin

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Claudia. Lekker fleurig.
Ik ben net terug van vakantie en mag morgen weer naar mijn werk. Ik de afgelopen 3 weken 1 kaart gemaakt en mondjes maat gereageerd. Geen wifi op de camping. Maar nu zal ik vaker voorbij om op je blog te kijken.
Groetjes, Anja

Anneke zei

Wat een vrolijk zomers kaartje! Wordt je lekker vrolijk van ondanks dit weer
Groetjes Anneke

Malika zei

Wat een leukerd

Malika

Marijke zei

Wat een mooi kaartje en met zo vrolijke kleurtjes! Prachtig papier, dat van Authentique!!

Kathy zei

Lovely card with pretty coloring, thanks for playing along with our color challenge at Catch the Bug!

Els zei

Een heel leuk en vrolijk kaartje heb je gemaakt en gezellig dat je meedoet met Cards en Scrap.
Groetjes, Els

Grenouille Greetings zei

A super sweet Tilda, beautifully coloured and I love her fun background too. Great design choices; I especially like the heart doily in the background. It's great to see you playing along with the Saturdays' sketch this week with this pretty card. Hugs, Lesley

Tammy Miller zei

What a great project, very cute!! Thanks so much for joining us for our August Color Challenge at Catch the Bug! Hope to see you again very soon!