Volgers

maandag 4 augustus 2014

Gefeliciteerd met jullie huwelijk

Hoi,

Nog even de tijd genomen deze avond om een kaartje af te maken. Deze is voor mijn moeder die eind deze maand naar het huwelijk mag gaan van de 2 vrouwen. Hun uitnodigingen waren grijs en roos met polka dots en ik heb dezelfde (of toch bijna) gebruikt voor hun kaartje te maken.

Dit is mijn kaartje.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
SSW 2: challenge 23 met twist: gebruik polka dots
ABC challenge: challenge Q = is for quote
hobbyhome: challenge 12 - alles mag
DCZ: maandchallenge 12 - alles mag
PMUS: challenge 152 - Anything goes

gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: boekenvoordeel
tekst: Joy craft
digi: gevonden op pinterest en ingkleurd met copics
mallen: Joy craft
plakparels: boekenvoordeel
hartje: zelf gehaakt
lint: blokker

Verder heb ik de hartjes bewerkt met WOW embossingpoeder.
Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.



16 opmerkingen:

Trijntje zei

Hoi Claudia. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Lekker vrolijk. Mooie afbeelding. Grieten Trijntje

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Claudia!

Cinderella zei

Leuke kaart
Groetjes Cinderella

Kathie zei

What a wonderful Wedding card Claudia. This is a great image and wonderful colours and your added embellishments are the perfect finishing touches to a lovely card. Great card and thanks so much for joining us this week over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
Hugs
Kathie SSW2~DT

Anoniem zei

Prachtig kaartje, mooie kleuren!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Monique zei

Hoi Claudia,
wat een prachtige kaart. Mijn zus heeft toevallig haar vriendin dit weekend ten huwelijk gevraagd in een kasteel in Valkenburg, compleet met rozeblaadjes en lichtjes. Jou kaart brengt me op een mooi idee.
Liefs, Monique (Crealoetje)

corryskaart zei

hoi claudia
wat een leuke romantische kaart en toen ik op je blog kwam dacht ik thuiskomen,haha
groetjes corry

Marfien zei

Schitterend kaartje.

Marcella zei

Hoi Claudia
Een geweldige leuke trouwkaart .
Stempel is ook erg leuk die je er voor hebt gebruikt .
Fijne dag nog
Groetjes Marcella

(AJ) ArtJypsy zei

Fabulous card. Love the die cut hears and the bingo note cards. Thanks for joining us at Paper Makeup Stamps.

carla zei

O zo leuk.
Een gaaf stempeltje zit hier in je kaart en supermooi samengesteld met al die leuke dingen.
Knap resultaat.
Groetjes,
Carla

Heide zei

What a great card, love all your embellishments. Sorry I am late on commenting. Thanks for joining us.
Hugs, Heide SSW2-DT

anncreatief zei

Hoi Claudis
Wauw wat een prachtige kaart.Mooie kleuren ook.
Echt super mooi.
Fijne dag nog.
Liefs Anneke

Mojca zei

oh this looks so pretty! Thank you for joining us at ABC Challenge. hugs! Mojca

Nicolette zei

Geweldig kleurrijke en vrolijke trouwkaart! Super!

Bedankt voor het meedoen bij de challenge van HHH!

Lieve groet, Nicolette

Heleen zei

Super mooie kaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet aan de challenge van DCZ.
Lieve groetjes,
Heleen