Volgers

dinsdag 19 augustus 2014

bedankt.......

Hoi,

Mijn 2de blogberichtje voor vandaag.

Wat ben het terug vlug gewoon om te gaan werken. Ben precies niet weggeweest. Hahaha. Donderdag ben heb ik weer een dagje vakantie. Dus kan weeral aftellen LOL. Ondertussen heb ik gisteren avond een kaartje gemaakt. Deze namiddag heb ik het plaatje ingekleurd. Mijn moeder die hier op bezoek is, vond het een schitterend kaartje.



 
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
SSW 2: challenge 24 - schets
MBDGD: midsummerchallenge - Fantsy pants

gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: action
tekst: Joy craft
digi: Besties en ingekleurd met copics
mallen: Joy craft

Verder heb ik de randen gedistresd en bewerkt met memento inkt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve idee毛n opdoen.

19 opmerkingen:

!neke zei

Hoi Claudia!
Mooie kaart!
Verder was het leuk thuis komen van vakantie.....
Thanks voor het leuke pakket!
Je zal wel gedacht hebben , die Ineke bedankt niet eens!
Groetjes !neke
p.s. Mooie foto's van je kids !

Erica ♥ zei

Het is ook een schitterende kaart geworden en wat heb je schone kleuren gebruikt, woww ☺
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Joanna M. zei

Gorgeous! What a fantastic idea to tuck your tag behind the image too! Thanks so much for joining in the sketch fun this week!
~Jo, SSW2-DT

nans'creablog zei

Wat een mooie kaart Claudia. Vrolijke kleuren en inderdaad een superleuk plaatje.
Fijn dat je meedoet met de challenge van MBDGD. Veel succes.

Groetjes,
Nans

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Claudia. Vrolijke kleurtjes heb je gebruikt!

Karin zei

Mooie, vrolijke en leuke kaart, ook tof gedaan met de tag!
Groetjes, Karin

Marfien zei

Een romantische en een knallende kaart vandaag, leuk hoor, voor elk wat wils.

Anoniem zei

Z贸贸贸贸贸 leuk, en dan die kleurtjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Jolanda zei

Hij is schitterend nou niet alleen je moeder vind hem mooi hoor. I Love It.

Liefs Jolanda

GerJanne zei

Heel gaaf!!
Dat heb je prachtig gekleurd! Deze challenge van Besties staat bij mij morgen op het program. Moet nog helemaal verzinnen hoe en wat, maar de tijd dringt een beetje! Jij bent mooi op tijd!
Groetjes,
GerJanne

Heide zei

Fantastic! What a great looking card. Love your coloring and fun papers. Thanks for joining us this week.
Hugs, Heide SSW2-DT

Corrie zei

Hoi Claudia
Nou niet alleen je moeder vind je kaartje prachtig, ook je volgers zijn ervan gecharmeerd, net zoals ik, je hebt er een beauty van gemaakt, prachtig gemaakt met deze Fancy Pants.
Dank je wel voor het meedoen aan de midsummer challenge van MBDGD.
Lieve groetjes,Corrie

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi kaartje is het geworden Claudia, leuk die fellere kleur blauw erbij. Groetjes, Ingrid.

Linda Anderson zei

How adorable of a card is that!!! Love your image and wonderful coloring. Such fabulous papers too. Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday 2.

Linda

karin zei

Wat een schattig plaatje ! Je hebt er een vrolijk kaartje van gemaakt.
groetjes,
Karin

Ria zei

mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

jolanda zei

prachtige kaart

Christa zei

Wat een super mooi kaartje is dit !!
Mooie kleuren heb je gebruikt.
Bedankt voor het meedoen bij Dutch Besties.
Groetjes , Christa.

Nicolette zei

Wat een mooie, vrolijke kaart, Claudia!

Leuk dat je meedoet met onze challenge by MBDGD!

Lieve groet, Nicolette