Volgers

vrijdag 15 augustus 2014

Dt Friday Sketch n° 76

Hoi,

Eerst en vooral wil ik mijn nieuwe volger Corrie verwelkomen. Leuk dat je volger bent geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen. Ben met de kinderen en mijn moeder deze week 2 dagen op familiebezoek geweest in de Walen. Wat leuk om mijn nicht terug te zien. We zijn op bezoek geweest bij mijn nicht en bij een nicht en nonkel van mijn moeder.


Vandaag begint er bij Friday Sketch Challenge een nieuwe challenge.  Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  De sponser dit keer is FearInk Het prijsje dat je kan winnen kan je hier vinden

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 76






Sketch by Andreja

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Crafting for all seasons: challenge 50 alles mag
CCC: uitdaging 50: alles mag


gebruikte materialen:
cardstock: ??
DP: boekenvoordeel
tekst: Joy craft
digi: FearInk en ingekleurd met copics
mallen: Joy Craft

Verder het ik de randen gedistresd en bewerkt met gesso. Ook heb ik frantage embossingpoeder gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.



9 opmerkingen:

Anoniem zei

Helemaal leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

karin zei

Leuke uitwerking van de sketch !
groetjes,
Karin

Je@net zei

Leuk geworden, Claudia!

Anoniem zei

Mooie en aparte kaart Claudia. Fijn dat je weer meedoet bij onze laatste uitdaging van CCC en veel succes!
Groetjes, Liselot

nans'creablog zei

Hele mooie kaart Claudia.

Groetjes,
Nans

Marcella zei

Hoi Claudia

Heel leuk je kaart weer.
mooi die radar stans zo te gebruiken .

Fijn weekend
Groetjes Marcella

Ingrid Reyners zei

Wat mooi gemaakt Claudia, dat oranje met zwart is heel krachtig, en dat maakt het lekker stoer. Leuk dat je op familiebezoek bent geweest. Zo te lezen zie je ze niet vaak, en dat is dan toch heel speciaal, ook voor je moeder. Fijn weekend nog, groetjes, Ingrid.

GerJanne zei

Ha Claudia,
wat heb je een leuke kaart gemaakt! De kleuren zijn super.
Groetjes,
GerJanne

Angela zei

Schitterende kaart Claudia.... wat gezellig dat je ook deze laatste uitdaging van de partij bent; veel succes.
grt Angela - DT CCC