Volgers

woensdag 27 augustus 2014

Opkikker

Hoi,

Zoals vele van jullie al zullen weten, ligt het zoontje van Anita in het ziekenhuis. Speciaal voor Nick hebik dit kaartje gemaakt. Gewoon even een opkikker".

Zoals eerder vermeld in mijn vorig berichtje is de kwaliteit van de foto's niet optimaal, want de kodak heeft het begeven. Ik neem nu foto's met de gsm. De kwaliteit van de foto is helaas niet zo goed.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Digitally Sweet Challenge: challenge 102 - for guys only
The Sketchy Challenge: challenge 77 - schets
CFAS: challenge 84 - monochromatic

Gebruikte materialen:
cardstock: AC 
DP: kruidvat
mallen: boekenvoordel, Joy craft en MD
digi: digi gevonden op pinterest en ingekleurd met copics
plakparels: action

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


16 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Claudia,
lief kaartje heb je voor Nick gemaakt. Ik ben vandaag ook bezig geweest voor hem. Die laat ik binnenkort zien
Groetjes,
GerJanne

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Claudia. Daar doe je Anita en Nick vast een groot plezier mee!

Erica ♥ zei

Je hebt een te gek kaartje voor Nick
gemaakt, ziet er top uit.
En hij wordt al zo vrolijk van alle kaarten, dan deze leukerd er ook nog bij.
Jammer dat je kodak het heeft begeven,
ik zou ook niet zonder kunnen hoor.

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Grietje zei

Hoi Claudia,
Prachtig kaartje heb je daar gemaakt voor Nick. Ik maak de foto's met m'n tablet maar ook dan komen soms de kleuren niet goed uit... Toch m'n fototoestel maar gaan gebruiken in de toekomst. Heb je hem opgestuurd voor reparatie of is ie niet meer te helpen...
Groetjes Grietje

Anoniem zei

Superlief kaartje, leuk met die ruitjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

jolanda zei

hele leuke kaart.
Ik had even niet de tijd om er 1 te maken voor Nick, maar heb een gekochte kaart gestuurd.

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi opkikker kaartje heb je gemaakt voor Nick, dat zal hij zeker heel erg leuk vinden, als ik de verhaaltjes van anita lees kijkt hij erg uit naar de post. groetjes Ingrid.

corryskaart zei

een erg leuke opkikkerkaart voor stoere nick, zal ie zeker geweldig vinden
groetjes corry

Faith A at Daffodil Cards zei

This is wonderful, love the image and your colouring is great. Thank you for joining us at Digitally Sweet Challenges!

made by ineke zei

hoi Claudia
wat heb je iets moois gemaakt voor nick
prachtige kleur blauw!
daar kikkert hij vast van op!
groetjes ineke

made by ineke zei

super leuk Claudia
zal nick vast van opknappen
mooie kleur blauw heb je gebruikt

groetjes ineke

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Claudia
Groetjes, Anja

Milnie zei

Wat een ontzettend schattig kaarjte Claudia, daar gaat een zieke heel blij van worden!
bedankt voor het meedoen bij Crafting for All Seaons, hopelijk zien we je snel nog eens!

Groetjes,
Milnie DT

cotnob zei

This is a fabulous monochromatic card, such an adorable image.
Thank you for joining us at Crafting for all Seasons.
Pauline
x

Tina zei

aww so cute!lovely card, gorgeous colours. Thank you for joining us at Crafting for all Seasons
Hugs
Tina (DT) x

Cynthia van der Wilk zei

Wat een lief kaartje zeg.