Volgers

maandag 22 mei 2017

Hip Hip Hooray

Hoi,

Oei, oei,!!! Nu ben ik echt verkeerd. 😕😕😕Dacht ik de hele tijd dat ons buurjongen vandaag verjaarde, maar is hij toch al vorige week verjaart. Nu ben ik toch wel, véééél te laat met mijn kaartje. Stom van mij, hé!!!! Nu heb ik wel zijn verjaardag in mijn agenda gezet. Dat ga ik niet meer vergeten. 

Maar toch heb ik deze ochtend nog deze leuke kaart voor hem in de bus gedaan. Beter laat dan nooit, hé.  Ik hoop dat hij het alsnog fijn vind!!! 😃😃😃


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Hanna and friends: 273 Celebrate
Card Mania: 92 Life is colourful
Open Minded Crafting Fun: 17 Men  / Boy
Not Just cards: 44 one fo the boys
SSW 2: 112 Sketch

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

10 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Leuke kaart. Hij zal vast gewaardeerd worden ook al is ie te laat. Groetjes Joanne

Je@net zei

Super leuke en stoere kaart, Claudia. Je buurjongen is er vast nog wel blij mee!

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart dat maakt veel goed Claudia. Groeten Trijntje

Caroline zei

Natuurlijk zal hij deze heel mooi hebben gevonden ook al kwam hij te laat. Hij is zo leuk!
Groetjes Caroline

Hermien zei

beter laat dan nooit Claudia, mooi kaartje

Groetjes Hermien

Rosina zei

Inderdaad Claudia beter laat dan nooit, een heel mooi kaartje heb je voor hem gemaakt...lekker stoere details erop...
groetjes
Rosina

anne zei

Love this collage style card Claudia, a great use of our sketch.
Thank you for playing along with us.
Anne SSW2-DT

Cynthia van der Wilk zei

Beter laat dan nooit toch. Het is een leuk kaartje. Was hij vast wel blij mee. Leuke uitwerking van de schets ook.

Heide zei

Fantastic card, loving all the detail. Thanks for joining us this sketch. Hugs, Heide SSW2-Dt

Bernardine Cuttino zei

Beautiful card the image is simply striking. Thanks for joining in on the fun over at Open-Minded Crafting Fun. We look forward to seeing you again.
Hugs    
Berni,DT
open-mindedcraftingfun.
~