Volgers

woensdag 3 mei 2017

mannenkaart n° 16

Hoi,

Maandagavond heb ik nog een mannenkaart gemaakt. Deze keer heb ik een plaatje gebruikt van Syta Van Gelderen. Ze heeft zo'n mooie plaatjes. Ik heb er op de beurs in Den Bosch ook nog een aantal gekocht.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Your Scrapbook Place: May Challenge
Sketch Saturday: 461 I used sketch 216

Gisteren mocht ik in de top 3 staan bij Craft Addiction met deze mixed media:












En vandaag mocht ben ik Showcased bij The Outlawz, met deze kaart











Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia




15 opmerkingen:

Je@net zei

Weer een erg leuke mannenkaart, Claudia.
En gefeliciteerd met je topplaatsjes!

Joanne kramer zei

Mooie kaart! Groetjes Joanne

Caroline zei

Leuke stoere kaart!
En gefeliciteerd met je winnende kaartjes!
Groetjes Caroline

Margo zei

Leuke en stoere kaart ! Gefeliciteerd met je toppertjes !

!neke zei

Weer een krachtige kaart !!!!!!

Anoniem zei

Errug mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

GerJanne zei

Prachtige mannenkaart! EN gefeliciteerd weer met je top 3 plekjes.
GerJanne

Nancy Soetaert zei

je gaat goed met je mannenkaarten! heel mooi!

Angelique zei

Mooie mannenkaart in het rood. De communiekaart voor de buurjongen is ook heel mooi geworden, hele leuke kleuren. Gefeliciteerd met al je topplekjes.
lieve groetjes Angelique

Sylvia zei

Mooie mannenkaart,Claudia.Gefeliciteerd met je top kaartjes.

Groetjes,Sylvia.

Veerle zei

Hele mooie mannenkaart Claudia. Groetjes Veerle

DeBe zei

Wow! I love this card. A fab masculine card with great details. Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Anything Goes May Challenge. Good luck! Denyse x

Bastelkueken`s Kreative Welt aus Alsdorf zei

Deine Karte ist wunderschön...
Danke für deine Teilnahme bei Friendship
LG Anja

Silvis Kreativstube zei

Hallo liebe Claudia,

Dankeschön für deine Teilnahme an der Friendship Challenge. Deine Karte ist wunderschön gestaltet. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

Irena Stefanova zei

Just brilliant, I love the card design! Love how you have embelished it. Thanks for joining us this month at LTSCB!
Irena dt