Volgers

zaterdag 13 mei 2017

Serie 2 Restjeskaart 1

Hoi,

Wij zijn vandaag in de Efteling geweest. Morgen vertel ik hoe onze dag geweest is. Ondertussen ga ik gewoon verder met restjeskaarten. 

Ik heb een paar restjes bij elkaar gezocht die goed bij matchen en daar heb ik dan weer een serie kaartjes mee gemaakt. Deze keer in paars en roze.


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

7 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kaart, Claudia. En wat een leuke tekst!

Hermien zei

Prachtig kaartje, met een hele leuke tekst. Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad in de Efteling met niet teveel drukte!

Groetjes Hermien

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Claudia...leuk gedaan met die restjes...
groetjes
Rosina

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje!

Kim's CreaLife zei

leuk hoe je het steeds weer voor elkaar krijgt om van je restjes mooie kaartjes te maken!
Je had prachtig weer voor de efteling, zal wel druk geweest zijn!

liefs Kim

Monique zei

Heel mooi en zonnig kaartje!
Lieve groetjes, Monique

Margo zei

Wat een leuke en fleurige kaart !