Volgers

dinsdag 16 mei 2017

Serie 2 Restjeskaart 2

Hoi,

Vandaag laat ik jullie weer een restjeskaart zien. Ja hoor, ik ga dit een heel jaar lang, proberen vol te houden, om mijn restjes weg te werken. Nog een hele boeg te gaan!!!!

Bij dit kaartje vond ik de witte achtergrond, veel te wit, dus heb ik met een stencil wat kleur aangebracht.


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

9 opmerkingen:

Gertrude zei

Wunderschöne Karte, gefällt mir sehr gut
glg Gertrude

Rosina zei

prachtig is ook deze restjeskaart weer Claudia....leuke tekst erop ook
en ik zie dat ik meer van je prachtige kaartjes heb gemist...het zijn allemaal toppertjes stuk voor stuk...
groetjes Rosina

Sylvia zei

Hele mooie restjeskaart,Claudia.Prachtige achtergrond.Mooi gemaakt.

Groetjes,Sylvia.

lenywim35 zei

Dit is ook weer een topper Claudia. Ik denk er aanom Wim mijn hobbyportemonaiete geven en thuis ook eens alle restjes weg te gaan werken. Dan moet ik wel eerst leuke sempels gaan kopen. hihihi
grt leny

Angelique zei

Mooie restjeskaart, mooi hoe je de achtergrond er passend bij hebt gemaakt. Je kaart voor het 50-jarige huwelijkskoppel is ook mooi geworden. Mooi die turquoise accenten.
lieve groetjes Angelique

Hermien zei

Mooie restjes kaart Claudia

Groetjes Hermien

Cinderella zei

Hoi Claudia ,
Wat een leuke kaart weer van allemaal restjes .
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Joanne kramer zei

Super leuke kaart met restjes! groetjes Joanne

Ann Bergé zei

leuke kaart , restjes kunnen zeker nog gebruikt worden , dat heb je net bewezen .
groetjes ann