Volgers

vrijdag 5 mei 2017

Serie 1 Restjeskaart 4

Hoi,

Hier ben ik weer, met een nieuwe restjeskaart, nog steeds uit dezelfde serie. Nu begon het wel echt puzzelen worden. Veel overschot van papier heb ik nu niet meer liggen. Maar ik heb er toch dit kaartje meer weten te maken.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Cards und More: 183 buttons

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke restjeskaart, Claudia!

Sarah zei

Mooie kaart!

Kim's CreaLife zei

Mooi kaartje geworden hoor!

Liefs Kim

Joanne kramer zei

Weer een hele leuke kaart. Groetjes Joanne

Angelique zei

Weer twee prachtige restkaartjes, knap om zo alles op te maken.
lieve groetjes Angelique

Veerle zei

Weer een hele mooie Claudia, mooie kleuren.
Grtjs Veerle

GerJanne zei

Mooie restjes bij elkaar! Echt een geheel!
GerJanne

Penny Light/Light Whimsy zei

Beautiful grouping. I love it when people use their scraps. Very clever Thanks for sharing your talent at Penny's Paper Crafty Challenge!