Volgers

zondag 14 mei 2017

Kerstkaart 5

Hoi,

Wat een weekend!!!!! Zo leuk, maar zo vermoeiend!!!!! Gisteren een kei toffe dag gehad, dankzij Wim zijn werk, bij de Efteling. Een daguitstap, voorzien in alles. bij aankomst, koffie en gebak, 's middags frietjes en 's avonds koud en warm buffet. Zalig. 

Vandaag tijd genomen voor te knutselen, strijken, lopen........ Terwijl Jarno hard aan het studeren was en Joran weer van een daguitstap kon genieten met de Roodkapjes. Dus weer vroeg uit de veren vandaag, want de bus vertrok al om 8u. Richting????? Dat wisten de kinderen niet, Het was een verrassingsreis en tot haar vertrek wist ik ook niet waar ze heen ging. Pas toen ze op de bus zat wist ik dat ze naar Duinrellen vertok voor een dagje vol plezier.

Dit kaartje heb ik vandaag afgemaakt. Weer een Kerstkaartje. Ik ga nog een tandje mogen bijsteken met Kerstkaarten, wil ik er genoeg hebben, want deze kaartjes zijn allemaal reeds besteld. Voor mezelf heb ik er nog geen gemaakt. 


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Crafty Gals Corner: 122 Bling
Cute Card Thursday: 447 Dies and Punches
Creative Knockouts 193 Favourite Emblessiment ( flowers and wooden embellies)
Winter Wonderland: Favo Colour Combo
Colour Crazy wk 19 AG

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

18 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Claudia!

Chantal zei

Mooie kaart, erg mooi papier heb je gebruikt.
Groetjes, Chantal S

Hermien zei

Heerlijk toch als je zo in de watten wordt gelegd tijdens een uitstapje!
Je kerstkaartje ziet er prachtig uit.

groetjes Hermien

ANJA 3D zei

Prachtige kaart.
Groetjes, Anja

GerJanne zei

Wat een gezellig kaartje!

Joanne kramer zei

Wat een leuke kerstkaart! groetjes Joanne

Miranda K zei

Leuke kaart! oja ik ga opzoek naar blog van je dochter..ik ga haar volgen. hopelijk krijgt ze veel volgers. groeten miranda k

berucrafts zei

What for a super cute card you made, thanks for entered by VILDA STAMPS challenge blog. Hugs Ute

Caroline zei

Superleuk kaartje!
Groetjes Caroline

Angelique zei

Mooi kerstkaartje met al die cadeautjes. Je roze restjeskaart is een schatje geworden. Heerlijk zo'n compleet verzorgde dag naar de Efteling maar idd wel vermoeiend.
lieve groetjes Angelique

Creative world zei

Fantastic Christmas card with great colors and coloring and love lots of deatils on it...thank you for joining us at COLOUR CRAZY CHALLENGE this week,hope to see you again
Željka DT xx

Margreet zei

Schitterend kerstkaartje Claudia....ik kijk mijn ogen uit!
Dank je wel voor je deelname bij Vilda Stamps.
xxx Margreet

Judy V zei

Sweet card! Love the embellishments! Thanks for sharing with us at Crafty Gals Corner!

Margo zei

Wat een supermooie kaart ! Ik blijf nog steeds fan van Tilda !

Victoria Rowson zei

Oh wow! Fantastic card!! It is very pretty!! Thank you so much for sharing with us at Lemon Shortbread Challenge Blog! I hope that you can join in again soon.

Tracy Wray aka Trak zei

What a super sweet project you have for us today, so well thought out and put together a fabulous Creation Beautiful in every way, we are so lucky you have entered our VILDA STAMPS challenge blog
so beautiful to look at good luck hugs Tracy x

Cindy zei

Cute Christmas card. Thanks for sharing with us at Winter Wonderland.

Mindy Beverly zei

This is So Beautiful! I Love all the details that you added! Thank you so much for joining our Challenge over on the Vilda Stamps Challenge Blog! DT Mindy