Volgers

dinsdag 23 mei 2017

Serie 2 Restjeskaart 6

Hoi,

Nog een paar kaartjes te gaan in roos en paars en dan ga ik weer aan de slag met een nieuwe combinatie kleuren met allemaal restjes. 

Vind het zo leuk om mijn restjesbak te zien slinken. Maar ik heb nogveel restjes.

Dit is alvast weer een restjeskaart.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

karin zei

Leuke restjeskaart Claudia.
groetjes,
Karin

Rosina zei

Weer erg leuk gedaan met je restjes designpapier Claudia...Mooi kaartje is het geworden...

groetjes Rosina

Marfien zei

Leuke restjeskaarten heb je gemaakt, ik zie papiertjes voorbij komen die ik ook nog in mijn bakjes heb liggen . . . .

Angelique zei

Mooie restjeskaartjes heb je met deze mooie papiertjes gemaakt en leuk de mooie teksten erbij. Mooie verjaardagskaart heb je voor je buurjongen gemaakt en beter laat dan nooit.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Alweer zo'n leuk restjes kaart!
Groetjes,
GerJanne