Volgers

zondag 7 mei 2017

Merciedoosje

Hoi,

Vandaag begint er bij Kaartjes Inspiratie Challenge een nieuwe challenge.  Het thema is: een project van Petra,  cadeau/ mercie doosje. De sponsor deze maand is: My Betsies en Doortjes Digi Shop.

Dit is mijn uitwerking geworden. Ik heb een digi gebruikt van My Betsies



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Create And Inspire: 61 AG / envelope
Hanna And Friends: 272 Glitter
Simply Papercraft: 46 AG


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

Chantal zei

Heel leuk merci doosje. Erg leuke digi. Mooi papier heb je gebruikt.
Groetjes, Chantal S

Cinderella zei

Hoi Claudia wat een leuke uitwerking van het doosje .
Fijne zondag
Liefs en creatiefs
Cinderella
Xx

!neke zei

Super leuk !!!!!!

Sylvia zei

Mooie creatie, Claudia..Leuke digi en heel mooi ingekleurd.

Groetjes, Sylvia.

GerJanne zei

Wat gaaf zeg! Het is eerder een cadeautje dan een kaart. Leuke en lekkere verrassing zit erin!
En ik zag al je kaarten, goed hoor!! Ik maak ze alleen met DP en niet met karton/cardstock. Als ik dat zou doen, zou ik geen andere kaarten meer maken ;-(
Groetjes,
GerJanne

Hermien zei

mooi kaartje met iets lekkers erin!

Groetjes Hermien

Irene zei

Thank you for joining with us at Create and ispire
Irene (DT member)

Sternenglanz zei

wow! wonderful work!
and yummy :)

thank you for joining us at the hanna and friends challenge blog :)

x Sternenglanz