Volgers

zaterdag 6 mei 2017

Serie 1 Restjeskaart 5

Hoi,

Het mag dan wel moeilijker worden om met de restjes die ik nog over heb een kaartje te maken, maar ik ben er toch in geslaagd om er nog een paar te maken!!

Dit is nog een voorbeeldje ervan. De stukjes worden weliswaar steeds kleiner, maar mijn dochter vond het superleuke kaart en is met dit modelletje zelf ook aan de slag gegaan. Dat kan je zien op haar blog. Hier is de link voor diegene die eens een kijkje willen nemen 😍😍😍.



Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

Kim's CreaLife zei

Heerlijk dat je op deze manier enkele kaartjes maakt. Ruimt lekker op. En extra kaartjes zijn altijd fijn voor de voorraad.

Liefs Kim

Je@net zei

Goed idee om je restjes zo te verwerken, Claudia.
En ook dit kaartje is super leuk geworden!

Caroline zei

Leuke kaart! Ik ga even kijkje nemen bij je dochter....
Groetjes Caroline

GerJanne zei

Ook weer leuk!
GerJanne

Nelleke zei

Leuke kaart, het papier is ook mooi voor restjes bij elkaar. Soms kan het zo moeilijk zijn om het bij elkaar te vinden. Groete=jes, Nelleke