Volgers

vrijdag 12 mei 2017

Serie 1 Restjeskaart 8

Hoi,

Morgen is het familie dag bij Wim op het werk. We gaan naar de Efteling. Joepie!!!!
Ze voorspellen niet zo'n goed, weer maar we gaan ons super goed amuseren.

Ook wil ik Epie en Lydia verwelkomen op mijn blog. Leuk dat jullie volger zijn geworden.

Nu toon ik jullie mijn laatste kaartje van het 1ste serie van deze restjeskaarten in roos en zwart. Nu is het papier echt wel helemaal op.


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

GerJanne zei

Leuk gedaan! EN veel plezier morgen in de Efteling!
GerJanne

Angelique zei

Leuke restjeskaart met de kleine vierkantjes. Je ATC-kaartjes zijn mooi geworden. Heel veel plezier morgen in de Efteling.
lieve groetjes Angelique

Ans Gilbert zei

mooie restjeskaart Claudia,
veel plezier morgen in de Efteling,
gr.Ans

Je@net zei

Le, Claudia.
En veel plezier morgen bij de Efteling!

Crealientje zei

Leuk, maar wat lijkt me dat een werk.Mooie soorten papier.
Veel plezier in de Efteling.
Goed weekend, Crealientje.

Cynthia van der Wilk zei

Wat een leuke serie kaartjes heb je gemaakt. En knap dat je zo al je papiertjes weet op te maken. Bij mij groeit de stapel alleen maar. Veel plezier in de Efteling.

lenywim35 zei

Leuk gedaan Claudia en geniet ze in de Efteling. grts leny

karin zei

Leuke restjeskaart Claudia. En heb je het droog gehouden in de Efteling ?
groetjes,
Karin