Volgers

vrijdag 20 maart 2020

A Beautiful day

Hoi,

Vanaf gisteren werk ik van thuis uit. T'is allemaal nog wat wennen en structuur in vinden. Ben het niet gewend om vanuit thuis te werken maar het zal mij wel lukken voor de komende weken. Hoe gaat het met julle allen? Goed veilig houden hé!!!

Woensdag avond heb ik deze kaart voor jullie gemaakt. een inspiratiekaart voor Digi Doodles Studios.

Voor deze kaart heb ik volgende materialen gebruikt:
Digi Ava Shell
Cardstock en DP
en enkele embellies voor het aan te kleden





Doen jullie ook mee met de challenges?
Digi doodles studios
 https://digidoodlestudioschallengeblog.blogspot.com/


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
tuesday throwdown
ttrcd

Voor mijn andere 2 post van vandaag kan je naar beneden scrollen 😍
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

Caroline zei

Heel leuk kaartje, leuke digi.
Ik werk ook thuis, afwisseling met collega's op kantoor. Vind het soms heerlijk maar mis ook de praatjes hoor.
Sterkte ook!
Groetjes Caroline

Anita van Deur zei

Heel mooi geworden en ook een weer een leuk model. Sterkte met alles ritme komt van zelf.
Liefs xx

GerJanne zei

Heel mooi! En je lente feest kaartje is ook beeldschoon.

Shirley-Anne zei

Love the card shape an lovely colouring . thanks for sharing and joining in the anything goes challenge TTCRD https://ttcrd.blogspot.com/
Good luck with your entry and hope we see you here again soon .
Shirley-Anne DT

https://shirley-anne-stampingforjoy.blogspot.com/