Volgers

dinsdag 10 maart 2020

Have a Nice Day

Hoi,

Gisteren is Jarno vertrokken met de 6de jaars voor 3 dagen bezinning. Ik heb benieuwd wat hij van deze ervaring zal vinden.

Ondertussen gaat hier alles zen gangetje verder en heb ik weer een zomers kaartje klaar voor jullie. Deze is ook mijn DT kaartje voor Starstampz Het thema  deze maand is bingo. Je hoeft geen digi van starstampz te gebruiken. 

De winnaar wordt random gekozen en wint 3 digis van starstampz


De Prachtige digi's van Sarah kan je vinden op Etsy: Shop Link

Ik heb een kaartje gemaakt met spring flower




DT Starstampz
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kaart.
gr Anita

meg zei

Beautiful Spring colours in the image and papers with great embellishments thank you for joining in at the Alphabet Challenge

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia!

Janette zei

Thankyou for sharing your gorgeous card with us at CraftyCatz this week.x

Dawn Phillips zei

What a lovely card. I love the pink and yellow colour combo. Very pretty. Thanks for joining us at the Alphabet Challenge. Love Dawn x

Dawn Frost zei

Love all the flowers, great card! Thanks for joining Catch the Bug's anything goes challenge, good luck! Dawn Bugaboo DT

cohenna zei

Beautiful! Thanks so much for participating in the Sketch Saturday Challenge this time and good luck :)