Volgers

maandag 2 maart 2020

Hooray,.....

Hoi,

Zondag namiddag is het wanneer ik deze kaart afwerk. Tussendoor heb ik met Joran mijn hobbykamer nog verder opgeruimd. Nu hebben we alles weer een plaatske gegeven.

Dit kaartje is voor de new release van Sarah. Er zijn nieuwe digis van Starstampz. Sarah gaat deze de komende weken releasen. Je kan alvast op de challenge blog van starstampz een kijkje nemen van de nieuwe digis die er gaan komen. Hier kan je ze vinden: Starstampz. Ik heb ook een voorbeeld kaartje gemaakt met Kissing. Deze digi kan je alvast vinden en Etsy Store:Shop Link



DT Starstampz
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

7 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een leuke kaart is dit! groetjes joanne

GerJanne zei

Schattig kaartje heb je gemaakt!

Anita van Deur zei

Heel lief kaartje, en dan al die leuke sterretjes om haar heen.
Groetjes, Anita

Caroline zei

Heel lief kaartje met volop stippen en strepen!
leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Nancy zei

Such a fun and interesting layout with a darling image!! It would be the perfect card for someone to display in their home like you have done here! Thanks for playing along at Just Us Girls this week!

Joy Wilson zei

Gorgeous card! I love the fun shape too! Thanks for joining us and good luck with with your entry!
Hugs, Joy
Joyfully Stamps
Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

Nicolette zei

Heel erg leuk Claudia.
Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT