Volgers

vrijdag 6 maart 2020

Enjoy Every moment

Hoi,

Het is woensdag wanneer ik deze kaart maak. Tussen het huishouden door, taxien voor mijn dochter en wat tijd maken voor mijn zoon als hij thuis is (hij viert deze week zijn 100-dagen) heb ik deze kaart gemaakt.

Een kaart met vele groene tinten, niet meteen mijn kleur, maar dit is  het thema deze keer bij Cut It Up . De Sponser is Avery Elle




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
crafty sentiment
ttcrd
crafty creations
tuesday Throwdown
cheerfull sketches

Gisteren mocht ik 1 van de winnaars zijn bij cheerful sketches deze kaart









Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart is het geworden ook in deze kleur groen :) Claudia.
gefeliciteerd met je winnende kaart.
Fijne dag groetjes, Anita

Gerda zei

What a beautiful card!! Love the pretty card design!!!
Have a great day,
Gerda

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia.
En gefeliciteerd met je winnende kaart!

Sherri Thacker zei

What a beautiful card you made! I am thinking your son must be in kindergarten as we just celebrated our 100th day in kindergarten in the US where I volunteer at.

Caroline zei

Toch heel leuk hoor Claudia in het groen!
En zijn 100 dagen....dat ken ik niet.
Gefeliciteerd met je toppertjes, altijd leuk!
Groetjes Caroline

Vicki zei

Lovely card, Claudia! Great details and design.

Rachelle Oltean zei

Hi Claudia! Your layering is spot on (as always) and I really like the main image with the weathered wood/rusty horseshoe - it pairs so well with the papers and die cuts! Very nice project! : )
Hugs - Rachelle : )

Hermien zei

Mooi kaartje zo in het groen Claudia. En dat van die 100 dagen dat moet je me maar eens uitleggen dat kennen we hier in Nederland niet!

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Hoi Claudia, wat een prachtige kaart! Mooie kleuren en veel te zien.
Wat betekent dat: hij viert zijn 100 dagen? Ook ik ken dat niet. Misschien in je volgende blogpost??

Hobby Hoogland zei

Een leuk kaartje , maar wel erg groen.De betekenis 100 dagen ken ik niet , maar ga je vast uitleggen aan ons.
groetjes Marjan.

Treva zei

Nice card, The layering and embellishments really make the card stand out!

CA Scrapper zei

Your card is absolutely beautiful. Have a great week.

Leslie

Billie A zei

Very pretty. So glad you shared over at Crafty Sentiments.

Joanne kramer zei

Hij is prachtig! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches! groetjes Joanne

Margreet zei

Geen idee wat je zoon aan het vieren is???
Je kaart is iig heel tof.
Dank voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

jolanda creatief bijtje zei

super mooie kaart
bedankt voor het meedoen aan deze challenge
groetjes jolanda bongers
dt cheerful sketches