Volgers

zaterdag 21 maart 2020

All I Want For Christmas

Hoi,

Weekend, yeah, ik ga er toch van genieten hoor. Ik heb wat plannen, breien, kaartjes maken, met de kids bezig zijn,.......

Met wat gaan jullie je bezighouden dit weekend?

Gisteren avond heb ik nog een kerstkaartje gemaakt. De wekelijkse gewoonte, ik blijf doorgaan :)

Deze is ook mijn DT kaart voor Crafty Hazelnut Christmas Challengee Challenge 482 . heeft als thema, een kaartje naar een kerstsong.

Mijn kaartjes is gebaseerd op het liedje van Mariah Carey: All I Want For Christmas

DT CHNC
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Holly and Ivy
Merry Little Christmas
southern girls

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel leuk mooi papier en plaatje.
Fijne zaterdag.

Crealientje zei

Weer een prachtige Kerstkaart!
Leuk plaatje en mooie kleuren combi.
Ik ga zo een kwarktaart maken :) beetje freubelen,tuin is klaar.
Ach ik vermaak me wel.
Bij ons gaat het werken gewoon door.Het zal anders worden als er echt een lockdown komt. (hoop het niet)
Fijne Zaterdag verder, liefs Crealientje.

Cinderella zei

Hoi Claudia,

Wat een kei leuke kerstkaart uhm wat ik ga doen is me ook weer eens aan de kerstkaartjes begeven voor deze maand .
Blijf veilig denk aan jezelf en aan anderen het is me allemaal wat .
Ook ik mag 2 weken thuis blijven van mijn werk want er worden nu alleen maar pijnklachten behandeld bij de tandartspraktijken . Raar voelt dat eigenlijk.
Gisteren heb ik een aantal toepasselijk kaarten uit mijn box gehaald en er een berichtje ingeschreven en daarna ben ik ze gaan afgeven bij een verzorgingstehuis bij ons in het dorp.
Hopelijk brengt dat een glimlach op iemands gezicht.

Fijn weekend

Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

GerJanne zei

Wat een mooi kaartje Claudia! Super!

Jackie C zei

Awesome Claudia!
So glad that you have shared your great artwork with us here at Through the Purple Haze.
Good luck hun and do come back again!
Jackie DT @ TTPH

Wendy Nicola Jackson zei

This is so very gorgeous! Love the layers. Thanks for sharing your gorgeous creation with us at Southern Girls. I'm so glad you did! Come and play along again soon. Hugs, Wends xoxo SGC DT