Volgers

woensdag 25 maart 2020

Gefeliciteerd

Hoi,

Bij Martina's kaartjes is er elke maand de kleuren kaart team. Hierbij mag je een kaart maken met  kleuren die gekozen zijn door een deelneemster. Elke maand zijn het andere kleuren.  Deze maand zijn de kleuren : Lilipaars en fel oranje.

Elke laatste woensdag van de maand mag je dan je kaartje plaasten op je blog.
Dit is mijn kaartje voor deze maand met de opgegeven kleuren.

Zoals goede gewoonte maak ik dan een kaartje met het visgraattechniek en kan ik zo mijn restjes wegwerken.
Deze maand dus geen visgraattechniek. Alhoewel dat het met deze kaart ook wel zou gegeaan zijn. Ik heb het wat abstrakt gehouden en CAS.
Wat met alcohol inktjes gespeeld. Zo een zalig spul. Ik ben aan het sparen voor de nieuwe kleuren en de alloy.



Kleurenkaartenteam
Wil je weten wat de andere deelnemers hebben gemaakt? Je kan de lijst hier vinden

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜

Creatieve Groetjes
 Claudia

23 opmerkingen:

Marfien zei

Mooi kliederwerk Claudia, de kleuren komen goed tot hun recht. Iets heel anders als papiertjes hรจ. tof kaartje!

Rosina zei

Leuk abstract kaartje Claudia...ook jij bent echt uit je comfortzone gegaan ..maar ik vind deze super!!!
lieve groetjes
Rosina

Nicole Parmentier zei

Mooi deze alcohol ink achtergrond, veel meer heeft het dan niet meer nodig. Gaaf gedaan!

Grietje Jansen zei

Knap gedaan die kleurtjes zo maken.
Heerlijk om zo restjes te verwerken he.

Grietje

Nelleke zei

Wat een leuke kaart is dit, prachtig is alcoholinkt is dit zeg! Groetjes, Nelleke

Petra-loves-paper zei

Mooie achtergrond maakte je, perfect KKT kaartje, groetjes Petra

Jolanda zei

mooie kleuren combi en leuk gedaan zo met de oude restjes.

Groetjes

Anita van Deur zei

Wat een gaaf kaartje mooie kleurtjes en ontwerp!
Liefs xx

Nancy Soetaert zei

toffe kaart, leuk met die alcoholinktjes. Ik had ze vanmorgen ook in mijn handen, maar niet echt een goed paars...
groetjes
Nancy

Laurespage zei

Claudia, een mooie kaart met de alcohol inkten. Meer heeft deze kaart niet nodig.
Groetjes, laurette

Diny zei

wat een mooie achtergrond heb je gemaakt Claudia....leuk kaartje!
Groetjes Diny

Je@net zei

Mooie kaart is het geworden, Nancy!

Marijke zei

Een heel mooi kaartje en super deze kleuren! Mooi gedaan in combinatie met CAS. Valt het goed op! Groetjes Marijke.

karin zei

Mooie achtergrond in de KKT kleuren Claudia. Leuk kaartje ermee gemaakt.
Groetjes,
Karin

Jantine zei

Mooie kaart, Claudia! Heel mooi, die alcoholvlekken. Even wennen dat het niet in visgraat is ๐Ÿ˜œ
Groetjes
Jantine

gerrie zei


Mooie creatieve kaart met die alcoho linktjes.Oranje wordt een beetje bruin hรฉ, dat had ik laatst ook, maar het is een artistiek geheel geworden.
Groetjes, Gerrie.

Creatiels zei

Mooi gespeeld met de alcoholinkt, knap resultaat
Bedankt voor je reactie op mijn Blog en hou je gezond
Groetjes
Els

GerJanne zei

Leuke kaart! Mooi puzzeltje ;-)

martina's kaartjes zei

Een hele leuke kaart heb je gemaakt, het blijft altijd wel een speciaal effect hebben
blij met je deelname !
grtjs,martina

Margreet zei

Wat gaaf, Claudia. Leuk hรจ, spelen met alcohol inkt.
xxx Margreet

Nancy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Nancy zei

Hey Claudia,

Leuke abstrakte kaart!

Hou jullie allemaal veilig!
Blijf in jullie kot!
Groetjes vanuit mijn kot!!

Liefs,
Nancy

Sarah zei

Met alcoholinkt heb ik nog nooit gewerkt, maar het lijkt wel leuk.
Mooi kaartje!H
Het is hier zo druk dat ik niet tot bloggen toekom. Maar het KKT rondje dat wil ik echt doen, dus daarom ben ik er met vertraging. X