Volgers

donderdag 5 maart 2020

You Make My Heart Smile

Hoi,

Ik ben heel druk aan het knutselen deze week. Nog een paar kaartjes te gaan voor deze week. Opdrachten en DT kaartjes. Maar het is zo leuk om te doen. ๐Ÿ˜‹ Ik kan hier 's avonds na een drukke werkdag zo van genieten om mijn hoofd leeg te maken en lekker te knustelen. Jullie ook??? Ik kijk dan ook heel zelden tv. Af en toe zet ik op de laptop Netflix op, maar dan nog knutsel ik verder.

Deze kaart heb ik gemaakt voor een ex- collega. Hij vroeg een kaart met zonnebloemen voor zijn echtegenoot. Ben benieuwd wat hij ervan gaat vinden. Dit is ook ineens mijn DT kaartje voor  Creative Knockouts  Deze week is het thema: maak een kaart met vele laagjes.  De Sponser is: Le Ann's world 101



DT Creative Knockouts
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Noor! Design challenge groep
a perfect time to craft
love to craft
love to scrap
your scrapbook place


Top 3 behaald bij Butterfly challenge










Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜

Creatieve Groetjes
 Claudia

10 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een fleurige en mooie kaart!
Fijn dat je zo geniet van je hobby. Ik hoop er snel weer energievoor te hebben. groetjes Joanne

Lia zei

Wat een mooie kaart. Hij doet al aan de zomer denken, maar die is nog ver weg helaas...
Lia xx

Epie zei

Schitterende kaart Claudia , lekker vrolijk .
Proficiat met je winnende toppers .
Fijne dag van Epie

Anita van Deur zei

Prachtige zonnige kaart met veel mooie en leuke details.
Gefeliciteerd met je toppertje.
Groetjes Anita

karin zei

Mooi kaartje Claudia. Tv kijken en freubelen dat kan ik niet, dan gaat het fout ๐Ÿ˜Š
Wel met de radio aan, luisteren naar mooie muziek, of het programma dat mijn zoon presenteert op een lokale omroep.
Groetjes,
Karin

Kelly Schelske zei

What a gorgeous creation Claudia! Definitely a fab job on this weeks challenge!

Hugs,
Kelly

Rosina zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Claudia, er is zoveel moois op te zien...zo ook die mooie noor stans... en zeker ook die prachtige zonnebloemen en tagjes zijn schitterende details...
groetjes Rosina

Rosina zei

Gefeliciteerd nog met je toppertje...

XXX Rosina

HandmadeCardsByGeorgia zei

Thanks for sharing with us at "A Perfect Time To Craft". This is a Beautiful card. Good Luck!
Georgia DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au

Loose Stitches zei

Beautiful creation! Thank you for sharing with us over at Love To Craft. We hope to see you again.
~ DT Sherry xx